לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא מזיק ברובו


Blackbird singing in the dead of night take these broken wings and learn to fly


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

פעמיים


אני לא בן אדם נחמד. אני לא טובה עם אנשים. אני מנסה, התאמנתי הרבה על זה.
ורק היא, דוחקת אותי כל הזמן לקצה. עם הביטחון המוגזם שלה והחשיבה שהכל מגיע לה.
ומה רציתי? לשבת בבית ולראות סצנות רצח מוגזמות?
וכשאני יוצאת, לעשות מה שאני אוהבת בלי רגשות אשם?
היא משגעת אותי! ותמיד אני יוצאת הרעה!
כי כשמעצבנים אותי מספיק, אז אני שולפת, אני חדה וחסרת רחמים עם המילים שלי.
אבל באמת, באמת שרק היא יכולה להוציא את זה ממני עם הטון המאשים שלה.
ומה לי נותר לעשות?
נכתב על ידי I.K , 20/4/2015 21:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  I.K

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI.K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I.K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)