לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kawaii




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014




    
 שלום לכולם  

    
 בר
וכה הבאה לבלוג שלי 

    בפוסט הראשון בבלוג אכתוב קצת על עצמי ומה אשתף בבלוג 

   בבלוג העדכן על חוויות שלי על סיגנונות מוזיקה , ואופנה שאני אוהבת , ומודל לחיקוי עבורי 

 מקווה שתהנו ותעקבו אחרי פוסטים שלי 


אני לא מאמינה  שהסתיימו להן 12 שנות לימוד !  

מסיבת הסיום הייתה כלכך מרגשת אחותי הגדולה באה  וצילמה אותי מלאמלאמלאמלא ,  הרגשתי כמו מפורסמת היא תעדה כל מה שעשיתי זה היה מצחיק .

אחרי מופע מקפיץ ונחמד של ריקודים ושירה וחפירה נכבדת של המנהל שלי החלפנו את הבגדים החגיגים והלא נוכים שלנו ונסענו לירושלים .

שהגענו לשם עצרנו לארוחה נחמדה בפיצה כמובן שאני הלכתי עם המנהל שלי לקנות צ'יפס מכיוון ששתינו טבעונים זה היה מוזר ומצחיק לשבת איתו בשולחן ולהסתכל אחד על השני אה?

אחרי 3 שעות של הליכה מעייפת עם מדריך חופש ונעלם הגענו לכותל. 

וקבלנו את סיפרי התהילים שלנו זה היה כ''כ מרגש ויפה בפעם האחרונה ללכת לטיול שכבתי שכזה עם כולם !  אני אתגעגע כלכך  לכולם

ועכשיו תמונות 



תמונה שלי עם השמלה הורודה שלבשתי 

 

 

 

איפור 



מהכותל 



ברך לכותל לראינו פסל ממש יפה הייתי חייבת לצלם 



כאן מסתיים הפוסט הראשון שלי אוהבת 


נכתב על ידי , 24/6/2014 01:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , ציונות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKawaii mor# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kawaii mor# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)