לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ShiraE-Z


עדיין ילדה. קטנה. מוזרה. עם ביטחון עצמי. אך עדיין מפקפקת בעצמה לפעמים. מגושמת. שטותניקית. מהמוזרים האלו.. מהמתאהבים. אספר כאן על עצמי. תאהבו או לא, העיקר שתהייה לכם דעה, שתדברו בכבוד ושיותר מכל תעזור לי להתבגר ולמצוא את עצמי בעולם המיוחד הזה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

תקופות


אז.. פתחתי בלוג. אף פעם לא הייתי טובה בדברים מהסוג הזה. פעם היה לי בלוג, וכל כך רציתי להגיע למומלצים, וכשבסוף הגעתי התחלתי לפחד מכל התגובות ולא חזרתי לכאן יותר.

עכשיו חזרתי, ואני מהחדשים האלו של ישרא. מאלו שנכנסים להם לבלוג מתוך רחמים.

עוברת עלי תקופה מאוד... מיוחדת. סבי האהוב נפטר לפני חודשיים וחצי, נפרדתי מהחבר שלי (או שעלי לומר אקס?) לפני שבוע, ומחר אני עוברת דירה. אז אני קצת מתרגשת (כמו ילדה בת חמש) ומקווה לטוב.

אני לא מתנשאת, חלילה. אבל בנושאים מסוימים, אחרי שדיברת ודנת בהם עם כל כך הרבה אנשים, אתה מתחיל לדבר בביטחון בלתי נשלט.. שלפעמים נתפס כמתנשא. אני לא יודעת אם אני עצובה על הפרידה מהאקס שלי.. כי לא התאמנו. לא אהבתי אותו כבר הרבה מאוד זמן. הוא קנאי ורכושני. וממורמר. מאוד ממורמר. ואני...אני שמחה כמו בוב ספוג. מצטערת שאין לי תיאור יותר ציורי וספרותי לתת לכם, זה מה שעלה לי לראש בשעה שתיים בלילה.

הוא החליט שהוא לא רוצה שאני אפגש עם כמה חברים.. מתוך קנאה.. מתוך רכושנות.. מתוך טעות שעשיתי.. אך אפילו ההורים שלי לא הגיבו בצורה הזו, הם סמכו עלי ולעומתם הוא החליט שהוא פשוט המחליט. הוא יגיד לי לאן ללכת, מתי, עם מי, ואני אצטרך לספר לו איפה אני בכל הזמן. לא התאים לי כל כך להיות כלואה.

הוא בא ממשפחה מוזרה (אני מצטערת על הניסוח הפוגעני, אמן שהוא בחיים לא ימצא את זה) הוא תמיד היה מגונן עליה בכל מחיר-למרות שבינינו היא דפוקה מהיסוד.

חברה חכמה אמרה לי היום משפט חכם: "בכל קשר שיהיה לך, ההתחלה תראה לך כמו חלום מתוק שלא תרצי להתעורר ממנו, אך בשלב מסויים את תצטרכי להתמודד עם מה שעומד מאחורי הבן אדם, עם העבר שלו וכך גם להכיר את האופי האמיתי והלא מושלם שלו. אם הוא גדל בסביבה נורמאלית-אפשר לעבוד למען שיפור הקשר ובסופו של דבר שניכם תכירו טוב יותר ותתחזקו זה מזה. אך אם הבן אדם גדל בסביבה מפורקת, במשפחה לא נורמאלית, מדובר בתפיסת עולם אותה קשה לשנות. במקרה כזה לא תוכלי לעזור לו. במקרה כזה רק פסיכולוג יכול לעזור לו.." היא אמרה שנפרדתי ממנו בצדק.

חברי ישרא בלוג, מה אתם חושבים על פרידה? איך מתמודדים? מתי כדאי\מתי בערך לדעתכם מוכנים למצוא קשר חדש? (כי יש בחור אחד.. מסתכלי עלי בעיניים טובות..במבט חם..וקצת התחלתי איתו)  

ועוד דבר..אני נמשכת לכל המוזרים. לפחות בשני קשרים האחרונים שלי. אני נמשכת לכל המופנמים והמסוגרים ואני לא חושבת שזה בריא לי. אני חושבת שאומנם אני נמשכת אליהם אך לקשר ארוך אני אסבול כיוון שאני בן אדם פתוח ואוהב לאהוב ואוהב לקבל אהבה.. יהיה לי קשה לעוד קשר מהסוג הזה.

האם משיכה משתנית?  האם לדעתכם אפשר לשנות משיכה?

אותה בחורה חכמה אמרה לי שכל הקשרים הראשונים נועדים לכישלון וללמידה. האם אתם מסכימים?

אני אלך לישון ואחשוב קצת על הדברים.

לילה טוב קוראים יקרים! 

נכתב על ידי ShiraE-z , 1/7/2014 02:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ShiraE-z

גיל: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShiraE-z אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShiraE-z ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)