לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

מצבינו כיום


טוב פרסום ראשון שלי בבלוג שאני רוצה להתחיל כבר מזמן ולא היה לי את הזמן ואת הכוח לעשות.

ראשית יש להגיד, אני בחור נורא דעתן וכנראה שיהיו לא מעט שלא יאוהבו את מה שאני אכתוב כן, אבל אני ישתדל לעשות את זה כמו שצריך, לא סתם רציתי לפתוח בלוג בשביל שאנשים יוכלו לראות מה שיש לי להגיד ושאולי קצת יכירו אותי, לא לשם פרסום אלא למטרת הבעת הדעה שלי כיוון שאנחנו מדינה דמוקרטית.

כמו שראיתם הכותרת שלי לבלוג הזה היא "מצבנו כיום".

אנחנו באמצע מבצע שכל העולם מדבר עליו אם זה לרעה ואם זה לטובה, אני מודה שאני ימני בדעותי פעם הייתי הרבה יותר קיצוני אבל אם ההתבגרות שלי קצת התמתנתי והיום אני הרבה פחות..

יש לי הרבה כעס בימים אלו על השמאלנים במדינתו, שלא מבינים את המשמעות של המבצע ונכון מלא חפים מפשע מתים ואני לא מעודד את זה ואני לא אוהב את זה, אבל נורא קשה לי לשמוע דעות של שמאלנים, נורא קשה לי לקום לבוקר של הפגנות ודעות שמאלניות קיצוניות, נורא קשה לי לשמוע את הדיבורים על הצבא שלנו, הרי אלו הם אלה שמגנים עלינו!!

הם ולא אחרים, בדמם בזמנם, החיילים האלה שמתים מפחד כשהם נכנסים לשמה להגן עלינו וגם עליכם ואתם עוד יש לכם בושה לצאת נגדם?!

מאיפה הבושה אני שואל? מאיפה האומץ אני שואל?? למה להיות כאלה כפויי טובה??

אתמול בחדשות ראיתי יהודי כמוני לצערי, בהפגנה של השמאל מניף שלט שבו רשום "הרוצחים לטיס".. כלכך עצוב לי לראות כזה דבר באמת כואב לי לראות כזה דבר.

יש לי שאלה עיקרית לנציגי השמאל שיוצאים להפגנות נגדנו ואני מקווה שיצא לי גם לקרוא תגובות לפוסט הזה של שמאלנים..

אז ככה, אם כלכך מפריע לכם ואתם כלכך אוהבים אותם, למה אתם לא עוברים לשמה?? הרי זאת לא המדינה שאתם אוהבים, ואיך אורנה בנאי אמרה " בושה שזה העם שלי" אז תעברו בשיא הרצינות ללכו לגור שמה, למה אתם לא עושים את זה?? אני מנחש שהתשובה האמיתית היא שהם יודעים שמקומם הוא לא שמה ושאם הם רק ינסו להתקרב ישר יהרגו אותם והם מפחדים בדיוק כמונו.. אבל אני ישמח לשמוע תשובה ממכם השמאלנים..

אז סיימתי להיום השעה כבר 23:30 מחר צבא וזה.. שיהיה לכל עם ישראל לילה טוב, שקט ורגוע ומי יתן וייגמר המבצע שלזכותנו ההישג של השקט בדרום ולכל התושבים במרכז שחוטפים טילים מדי יום.


נכתב על ידי , 19/7/2014 23:16   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, צבא, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)