לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Liza’s World


מה שאני אוהבת.

Avatarכינוי:  Liza's World

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

עדכון וחודש לבלוג!






אז היום זה חודש לבלוג!! וזה גם היום הולדת של החתול שלי גרי 

בקיצור אני מעלה פוסט עדכון לגביי מה שיהיה בהמשך הקיץ ובכללי,

לגביי הפוסטים הקרובים אני עובדת על....

 תופיםתופיםתופים!
פוסט מוצרים שקניתי בביוטיקר

פוסט פוטושופ!!

פוסט מנויים (הפתעה)

ועוד המון הפתעות!! <3

 



 

בכללי:

מעכשיו אני אאשר את התגובות פה,

אתם עדיין יכולים להגיב ואפילו מוזמנים לעשות זאת  אבל מעכשיו כל תגובה תעבור דרכי ואני אחליט 

אם לאשר אותה או לא.

תיבת מסרים!! מוזמנים להשאיר שם את כל הבקשות שלכם לפוסטים הבאים




זה הכל לבנתיים (:

המון המון ליזה 



חתימה מגניבה נכון? רוצים כזאת גם תשאירו את הפרטים הבאים:

מה לכתוב לכם בחתימה:

צבעים:
ההתחלה של המייל שלי:

וזה יעלה בפוסט מיוחד ^מנויים בלבד ^גם לחדשים!!

נכתב על ידי Liza's World , 1/8/2014 13:20   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiza's World אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liza's World ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)