לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג

כינוי: 

בן: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

מחיקה


זה נראה לי רשמי עכשיו.

הפסקתי להיות חלק מהחיים שלה.

שוב היא תיזכר בי רק פעם ב-.

אולי געגוע מעומעם שלא באמת יוביל אותה לפנות אלי.

היא בטח בחיים לא הייתה פונה אלי בעצמה.

 

הגעתי לשפל שקיוויתי לא להגיע אליו.

התחזתי למישהו אחר.

והיא קנתה את זה זה.

 

זה חייב להיפסק.

היום אני שם לזה לסוף.

 

 

נכתב על ידי , 10/7/2014 11:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפגוע


הן מפחדות לפגוע בי.

דווקא להן, למגע אין משמעות.

היפוך סטריאוטיפים מגדריים ברבאק.

 

ואני תוהה, עד כמה זה יפגע בי,

אם אלך איתה עד הסוף?

אני רוצה אותה והיא רוצה אותי.

וזה מרגיש מתאים.

 

נגלה את האמת בין הסדינים.

נכתב על ידי , 8/7/2014 20:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשש


אני מפחד

שאם היא תסרב לי פתאום,

אתמוטט.

כי כולי ציפיה

כולי רגיש בכל הגוף,

מתכונן למגע שלה.

כמו שחיין שקופץ מהמקפצה מעל הבריכה,

שמצפה שהמים החמימים והנעימים יתפסו אותו ויכילו אותו.

ואני  מפחד ממה שעלול לקרות,

אם יסתבר שהבריכה ריקה.

נכתב על ידי , 8/7/2014 09:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לinner אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על inner ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)