לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love Until We Bleed



Avatarכינוי: 

בת: 30



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2020

.


רע לי רע לי רע לי כל היום המשפט הזה מהדהד בי לפעמים נפלט במילים מפי כמעין בכי . מנסה להתאפס אז הגעתי לכאן לפרוק .. נזכרת בימים שהייתי חותכת כדי להרגע זה נראה כל כך רחוק שנים שלא ... רחוק ממני אבל בכל דאון אני מדמיינת את הפעולה ומדמיינת את התחושה של ההתפרקות. . . 


הלימודים קשים לי אני לא מהירה מספיק לא מבצעת מספיק ומאכזב אותי לשאוף לממוצע רק כדי שיהיה לי משהו ביד כשאני יודעת שעם פחות לחץ ויותר זמן אני מסוגלת ליותר..


והמינוס שלי בבנק משנה שעברה רודף אותי אז המצב הכלכלי הרעוע שלי מדכא אותי חוסר היציבות הזאת להיות אדם לא אמיד.


השמנתי ממש אני כבר לא אוהבת את עצמי יותר.. שנה שעברה הגעתי למשקל ונראות טובה שיכלתי להמשך לעצמי בעזרת כושר קל ותזונה בריאה ולא שוחטת ועכשיו הבגדים  וההתקיימות שלי מציקים לי לא נוח לי .. .. וסבתא שלי הזכירה לי כמה אני שמנה היום ובדרכ זה בסדר שהיא מדברת ככה מבחינתי אבל היום היה לי ממש רע שזה פחות קסם לי לשמוע את שמנה.


 והפנים שלי נהיות עצובות ממש אפשר לראות זאת על העיניים המוטרדות שלי ..


והרכב שלי שובק לו בחניה הלך המצבר גם כי לא הפעלתי אותו , צריכה לזכור להקפיא אותו ביום ראשון כי אין לי כסף אליו לא לביטוח לא לאגרה ולא לממיר קטליטי הכפול והניקוי אגזוז לא רוצה למכור לטובת גרוטאה כי אני ממש אוהבת אותו וגם לא ממש נוסעת חוץ מסביב המושב אבל זה פשוט מבאס אותי שזה המצב..


עצוב לי ורע לי שרע לי כל כך מהכל ואני כל כך רוצה להצליח אבל כל מי שהצליח ונשאר אדם הם אנשים שלא בכו כמוני בחיים ותמיד אמרו תודה על הכל ומעצבן אותי לחשוב שלי אין  את הנוסחה הזאת .


בא לי לבד להתמודד  לבד ..היום היא לקחה את הכלבות להורים שלה ונשארתי לבד בבית נרדמתי שעתיים בצהריים על הספה ללא הפרעות , ללא רעשי רקע של מישהו שהולך או רואה טלויזיה או כלבה צעירה שבוכה שהיא צריכה לצאת . שעתיים שנחתי כמו פעם והיה לי טוב .


חיה בי מפלצת עמוק בפנים המשרישה עצבות בורידים ואבן פשוטה בבית החזה.   

נכתב על ידי , 25/12/2020 23:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/12/2020 21:39
 





28,086
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeden00 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eden00 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)