לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופנה,איפור,טיפוח והחיים


היוש.קוראים לי קרן ואני מהמרכז. אני מתעניינת באופנה,איפור וטיפוח. אז על זה ידבר הבלוג שלי. בנוסף אני עוברת תקופות בחיים שפשוט אין לי את מי לשתף אז אני אשמח לשתף אתכם במה שעובר עליי במהלך שבוע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2014

גם לי יש דעה..


היי.. אז כמו שהבטחתי אני מתכוונת להעלות כמה שיותר בסוף השבוע כי במהלך השבוע יהיה לי קשה מאוד.
אז רוצה לעשות פינה שבה כל פעם שיש לי דעה על אפליקציה/מקום/שירים וכאלה אני אביע אותה,וככה אני אולי אעזור לכאלה שמתלבטים.
והיום אני רוצה להתחיל עם אפליקציה..שהיא ניהייתה דיי מוכרת לנו בחודש האחרון והיא:;סיקרט.
טוב אז.. בזמן האחרון יש אפליקציה חדשה שנקראת "סיקרט".כמו השם שלה..שומרים בה על סודיות,כולם אנונימיים.. רציתי לשתף אתכם בדעתי על האפליקציה.
לדעתי הרעיון של האפליקציה הוא פשוט גאוני,גאוני כמה שהוא פשוט,מסוג הדברים שאני אומרת "איך לא חשבו על הדבר הזה קודם?!". הרעיון של משתמשים אנונימיים תמיד היה כמו בטוקבקים וכו',אבל בגלל שהחברים שלך אנונימיים זה כבר משהו חדש.
אחלה אפליקציה,התחברתי לרעיון,אבל אני מסכימה שהאפליקציה יכולה לפגוע בפרט. אנשים פשוט לא משתמשים באפליקציה למטרה שלשמה היא נועדה.
לפי מה שהבנתי אנשים שנפגעו מהאפליקצייה יכולים לנקוט בצעדים משפטיים מול המקימים שלה,למרות שאני לא מכירה אנשים שיש להם סבלנות לכל הבירוקרטיה הזאת, שלא נדבר על זה שהחברה היא בכלל בארצות הברית.
לדעתי האפליקציה היא טובה, אבל רק אם משתמשים בה למטרה שלשמה היא נבתנתה ולא פוגעים, מעליבים או לועגים..
מקווה שעזרתי לכם סבבי
כמובן שאתם לא חייבים להסכים עם הדעה שלי..כל אחד ודעתו האישית. אם יש לכם נושא שאתם רוצים שאכתוב עליו או אשתף את דעתי תכתבו לי..אשמח לרצות אתכם קריצה
נכתב על ידי , 18/10/2014 18:06   בקטגוריות ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Boyfriend Tag


וואו.אוקיי.. איזה התרגשות אתם לא מבינים. אני ממש שמחה שאני עושה את הטאג הזה (כן.. אני אוהבת לעשות טאגים)

זה "טאג החבר" למי שלא הבין לפי הכותרת.. 

אז ככה: לחבר לשי קוראים עמית והוא בגיל שלי, בן 14 וחצי.. שאלתי אותו 38 שאלות כדיי לדעת עד כמה הוא מכיר אותי. יאללה.. בואו נתחיל.

1.אני יושבת מול הטלוויזיה. מה אני רואה? MTV

2.יוצאים לאכול. מה אני מזמינה לעיקרית ומה לקינוח?עיקרית סלט,קינוח לא אוכלת.. משמין (אני לא אוכלת דברים משמינים-אורח חיים בריא)

3.מה אני בחיים לא יאכל/אטעם? בשר

4.יוצאים לשתות. מה אני לוקחת מהגזוז ומה מהאנרגיה? מהגזוז תות ומהאנרגיב בלו

5.מה מידת הנעליים שלי? מידה 37

6.אם הייתי יכולה לאסוף משהו מה זה היה? שיער (((לא נכון.. לקים)))

7.מה הכריך האהוב עליי? כריך עם סלט

8.אם היה אוכל שהייתי יכולה לאכול כל היום מה זה היה? סלט סטנדרטי

9.מה הסדרה האהובה עליי? האנטומיה של גריי

10.מה סוג המוזיקה האהובה עליי? הכל..

11.מה סוג הספורט האהוב עליי? ריקוד

12. מה צבע העיניים שלי? לא ברור משתנה כול הזמן אבל זה ירוק חום וכחול

13.מי החברה הכי טובה שלי? מרקו-מיטל 

14.משהו שאני אוהבת שאתה עושה? מחבק אותך

15.משהו שאני שונאת שאתה עושה? לא מדבר איתך

16.אתה אופה עוגה.. איזה עוגה זאת? שוקולד סבבי

17.מהי קבוצת הספורט האהובה עליי? אין כי את לא אוהבת ספורט

18.משהו שאני מסוגלת לעשות שעות? לישון

19.משהו אחד שאני טובה בו? לישון

20.איפה נפגשנו? בבית ספר

21.מה היה הרושם הראשוני שלך עליי? רושם רע אוף

22.מתי פגשת את המשפחה שלי? 3 חודשים אחרי תחילת הקשר נדמה לי

23.מה ההרגל שלנו? נשיקה וחיבוק בכל פעם שנפגשים

24.כמה זמן אנחנו ביחד? 5 חודשים 3 שבועות ויומיים

25. יש לנו מסורת? אמממ לא נראה לי שיש לנו

26.דבר אחד שדומה בנינו? שנינו שונאים בית ספר

27.מה הדבר הראשון ששמת לב אליו מאז שאנחנו ביחד? שדאני מכין נס טוב

28.מי התחיל את מערכת היחסים? את (כן.. אין לי בעיה להתחיל עם בנים)

29.האם יש לי אובססיה? ללת לי כאפות (((חשוב לציין שאלה כאפות שטות ואני לא מכה אותו למוות)))

30.מה המסעדה האהובה עליי? לא יודע (((ארומה.. כאילו דעע??! מוציא לשון)))

31.איפה היתה השיחה הראשונה שלנו? וואטסאפ

32.מה אתה חושב על המשפחה שלי? מצחיקה ומשוגעת (((מיותר לציין זה הרבה הומור וצחוקים במשפחתי כן?!)))

33.כמה הכי הרבה זמן היינו ביחד? 8 שעות (אנחנו עסוקים...)

34.למה אני מכורה? לפלאפון שלך

35.מה הצבע האהוב עליי? כחול (((טעות..תכלת)))

36.מה אתה הכי שונא שאני עושה? מביאה לי כאפות

37.מה הדבר שאתה הכי אוהב שאני עושה? משחקת לי בשיער

38.באיזה מדינה הכי בא לי לגור? אוסטריה

אז... זהו.. סיימנו את הטאג. אם אני לא טועה היו רק 3 טעויות (כפייםםם) 

מקווה שאהבתם. אוהבת אתכם ♥

נכתב על ידי , 18/10/2014 16:37   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נעלמתי "לקצת זמן"


אז.. היי...

מור לשבת ולכתוב שוב פעם..אחרי מלאאא זמן שלא כתבתי פוסט.

התגעגעתי,אני לא אשקר.. זה היה חסר לי.לא היה לי את מי לשתף,למי לכתוב, למי להגיד את מה שאני מרגישה והוא באמת יבין אותי.

אוקיי.. אז בואו נעשה סדר..

1. לאן נעלמתי?

ת'אמת שאני לא ממש יודעת איך לענות על זה.. זה לא כי נמאס לי לכתוב פוסטים או משהו כזה.. התחילו הלימודים ואיתם השיעורים,מבחנים,בחני פתע וכל זה.. ביחד עם זה לחבר חברים,מורים פרטיים חוגים והבלוג זה טיפה קשה.. אני מנסה להתמקד כמה שאני יכולה בלימודים ונאלצת לוותר על הרבה דברים גם בלי שאני רוצה.. על הבלוג לא ויתרתי פשוט כשבאתי לכתוב פוסט בלילה,שזה הזמן היחידי שנשאר לי פשוט נרדמתי או המשכתי לחרוש למבחן שהיה לי ביום הבא. בערב אחרי הבית ספר והשיעורים ניסיתי כמה שיותר למצוא זמן אבל באמת שלא ממש היה אפשר.. למרות שרק התחילה השנה ועבר רק חודש וחצי כבר מעמיסים ודוחפים מלא חומר ומידע להמשך השנה..

2.מה היה בזמן שלא הייתי?

אז אם אני זוכרת נכון היה את המילחמה.. לא ממש יצאתי מהבית.גם מתוך פחד וגם כי רוב החברים שלי שאני יוצאת איתם בדר"כ פחדו לצאת מהבית.. האזעקות תפסו אותי הרבה פעמים בחוץ.. בין אם זה כשנסעתי לסבתא שלי להיות איתה ועד הדבר שנראה הכי קל ופשוט-לזרוק את הזבל שתי שניות מהבית. אחרי המלחמה היה ממש מעט זמן שרוב הזמן הכנתי את עצמי לשנה החדשה, ניפגשתי עם חברים שלא ראיתי במהלך החופש וכל זה... אחר-כך התחילו הלימודים.. כמעט חודש למדנו ולמדנו.ומבחנים ובחנים ושיעורים ומה לא.. לאחר מיכן חופשים. סוף סוף. ראש השנה :) כמה חיכיתי לך!! הייתי באילת.. חופש של 4 ימים.אני לא אפרט על זה יותר מידיי רק אגיד שהיה כיף לא נורמלי. בכיפור הייתי בצפון.. יצאתי עם חברים ושמרתי צום. פעם שלישית!! :))) גאה בעצמי.. ועכשיו, בסוכות מלא שיעורים.. מלא מלא מלא!!! עם השעורים לא מספיים אז גם נהייתי חולה.. ככה רוב החופש..

3.ומה עם חבר שלך?

על עמית אני מדברת דיי הרבה בבלוג.. הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. הוא החמצן שלי,האור שלי,החיים שלי, האהבה היחידה שיש לי,הכוח שלי.. הוא פשוט הכל!! אני מתגעגעת אליו נורא.. כי אנחנו לא ממש רואים אחד את השני. שנינו מנסים כמה שיותר להשקיע ושומרים על קשר בוואטסאפ ובטלפון, למרות שזה לא אותו הדבר כמו לראות אחד את השני.. אני מקווה שבזמן הקרוב זה באמת יתאפשר לנו..

4.אז מה קורה עכשיו עם הבלוג?

אני אנסה כמה שיותר להעלות פוסטים,לכתוב כמה שיותר.. בעיקר בסופי שבוע.. אם אני לא אצליח אז אני אשתדל לכתוב לי בנקודות את מה שאני רוצה לכתוב ולהגיד לכם כדיי שאני לא אשכח.. 

אני באמת מקווה שתבינו אותי ולא תשפטו אותי או תחשבו ששחכתי מיכם.

אוהבת מלא ♥♥♥ שבת שלוםסבבי

נכתב על ידי , 17/10/2014 21:52   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שטויות וכיף , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren_fashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren_fashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)