לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופנה,איפור,טיפוח והחיים


היוש.קוראים לי קרן ואני מהמרכז. אני מתעניינת באופנה,איפור וטיפוח. אז על זה ידבר הבלוג שלי. בנוסף אני עוברת תקופות בחיים שפשוט אין לי את מי לשתף אז אני אשמח לשתף אתכם במה שעובר עליי במהלך שבוע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

רציתי לשתף..


בזמן האחרון החיים עליי לא פשוטים,לא פשוטים בכלל.
הרבה קושי,הרבה עבודה,הרבה ריבים,הרבה תלונות ובקשות... פשוט הכל.
בהתחלה זה התחיל מסתם ככה עבודות בית,אבל עם הזמן זה המשיך להכנות לבית ספר,פרידה,אכזבה,וע כל זה מלווה גם תלונות מאנשים שקרובים אליי.
כמו שהשיר אומר: "אז מספרים עליי שאני קצת השתניתי,וזה נכון כי החיוך שב אל פניי.."זה בדיוק מה קורה אצלי.
ידיד שלי בא אליי ואומר לי שאני משתנה עם הזמן ואני לא אותה קרן שהיתה בתחילת השנה.אבל אין מה לעשות,החיים הם אלה שגורמים לנו להשתנות וזה ברור שזה יקרה.אנחנו עדיין ילדים, כל אחד עדיין מחפש את המקום שלו בחיים. במה צריך לעבוד בעתיד?מה היעוד?כמה ללמוד?מי החברים האמיתיים שלנו ומי סתם מזויף?.. כל השאלות האלה מציפות אותנו,בני הנוער ולא נותנות לנו חיים. כל הזמן אנחנו שואלים את עצמינו שאלות כמו האם אני מספיק מקובל?האם הבגד שאני לובש אופנתי או כבר יצא מהאופנה ממזמן?האם אני מספיק יפה? ועוד שאלות רבות אחרות. כל היום אנחנו מנסים להשוות אותנו עם אחרים.
אבל זה לא נכון!! כל השאלות האלה רק גורמות בסופו של דבר לדיכאון,עצב,כעס וכו'.. 
צריך לצאת מיזה..לחיות את החיים, כי חיים רק פעם אחת.
אם קשה לכם,אם אתם צריכים ייעוץ ותמיכה, תמצאו חבר או חברה שיעזרו לכם בכל מצב. תמצאו מישהו שפשוט יעזור ויחבק אתכם כשצריך ולא ישפוט אתכם לפי המעשים שלכם כי אחר-כך אתם מרגישים עוד יותר רע עם עצמכם.
אני אישית לא מצליחה לסמוך על אנשים, בסופו של דבר תוקעים לי סכין בגב..בגלל זה פתחתי את הבלוג.. ומאז אני פורקת הכל פה.משתפת ומנסה לעזור לאחרים..
עם הזמן למדתי באמת להעריך את מה שיש לי,להגיד תודה לאלוהים על כל דבר קטן קורא לי,כי כל מה שקורה בחיים זה אך ורק לטובה.גם אם זה נראה לכם הדבר הכי גרוע,בסופו של יום אתם תחשבו על אותו הרע הרע הזה ופשוט תצחקו,כי אתם מבינים שזאת היתה שטות שנאבקתם בה אבל היא רק הרסה אתכם יותר.
פשוט תאמינו בעצמכם!תרימו את הראש,תעלו חיוך ותדעו שאתם לא לבד.
שבוע טוב ומלא רק בשורות טובות  


נכתב על ידי , 23/8/2014 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טאג :) הפעם לבנות בלבד..


אז שוב פעם אני עושה טאג..והפעם הוא יותר קשור לבנות.&nbsp;מקווה שתהנו.
הטאג נקרא: זה או זה?!&nbsp;
תקציר הטאג: בכל שאלה יופיעו שני דברים ומשניהם אני אבחר אחד שאני יותר מעדיפה. ישנן שאלות שמחקתי מהטאג מכיוון שלא ניתן לענות על השאלות האלה בישראל (השאלות האלו קשורות לארה"ב).. אוקיי אז בואו נתחיל
איפור:
-סומק או ברונזר? ברור שברונזר&nbsp;&nbsp;(אני רוסיה,לבנה, עם סומק טבעי.אז לשזף את הפנים עם ברונזר בעיקר בחורף לא יזיק לי אף פעם).
-ליפגלוס או אודם? אודם
-איילנר או מסקרה? מסקרה. אבל רק אם זה יומיומי, אם לאירוע אז איילנר חובה.
-מייקאפ או קונסילר? קונסילר
-צלליות נייטרליות או צבעוניות? נייטרליות בלבד!
-צללית דחוסה או בתפזורת? דחוסה.
-מברשות או ספוגים? בעיקר מברשות.
ציפורניים:
-שיק או ג'ייד? גם וגם.. שתי החברות מעולות ולכל חברה יש לקים טובים יותר וטובים פחות. אין לי החלטה..
-ציפורניים ארוכות או קצרות? ארוכות אבל במידה הנכונה.. לא ארוך ממש אבל גם לא לקצוץ אותם. אני אישית מגדלת אבל בגלל חוסר ויטמינים הן נהיות חלשות ונשברות.
-לקים כהים או בהירים? בחורף כהים, בקיץ צבועיים ואם אסור לבית ספר ובכל זאת אני רוצה אז בהירים.
-עם פרח או בלי?(מצוייר על הציפורן) בלי..רק בגלל שאני לא יודעת לצייר
טיפוח לגוף:
-בושם או ספריי גוף? בושם
-קרם גוף או חמאת גוף? קרם גוף
-סבון מוצק או נוזלי? סבון נוזלי
-ללין או חברת מוצרי אמבטיה אחרת? ללין
אופנה:
-ג'ינס או טרנינג? ג'ינס
-שרוולים קצרים או ארוכים? בקיץ גופיות בחורף סוודרים.
-שמלות או חצאיות? שמלות
-פסים או משבצות? משבצות
-כפכפים או סנדלים? כפכפים..הכי נוח אבל גם הנעל הכי לא בריאותית
-צעיפים או כובעים? צעיפים
-עגילים צמודים או ארוכים? גם וגם..יותר צמודים
-שרשראות או צמידים? שרשראות.. למרות שאני לא נוהגת להחליף את השרשרת שלי
-נעליים שטוחות או נעלי עקב? ליומיום-שטוח, לאירועים ויציאות בערב- עקבים
-מגפיי רכיבה או נעליים צבאיות? נעליים צבאיות
-סווטשירט אן מעיל?סווטשירט
-פוראבר 21 או h&m? פוראבר 21
שיער:
-חלק או מתולתל? חלק
-קוקו או גולגול? גולגול
-סיכות סבתא או סיכות פרפר? רק סיכות סבתא
-ספריי לשיער או ג'ל? ספריי לשיער
-שיער ארוך או קצר? ארוך (למרות ששלי קצר יחסית)
-שיער כהה או בהיר? גם וגם... בכללי אני מעדיפה שטני
-פוני לצד או בובה? לצד
-שיער אסוף או פזור? פזור
רנדומלי:
-גשם או שמש? שמש..אבל לא חמה מידייי
-חורף או קיץ? קיץ
-סתיו או אביב? אביב. יש לי יום הולדת באביב :))
-שוקולד או וניל? רק שוקולדד

אז זהו.. זה כל הטאג.אני אישית נהניתי ממנו..
תגידו לי אם אתם רוצות שאני אעשה עוד ומי שרוצה לעשות את הטאג הזה שתשאיר לי קישור בתגובות שאני אוכל לקרוא.
אוהבת
נכתב על ידי , 20/8/2014 18:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי.. אחרי תקופה ארוכה יחסית


וואו..אוקיי.

אז קושם כל,היי. אחריי דיי הרבה זמן שלא ישנתי ליד המחשב וכתבתי זה ממש מוזר לחזור ולכתוב שוב פעם בבלוג.

הסיבה שנעדתי לזמן הזה היא לא הסיבה הכי מוצדקת בעולם אבל ההתנתקות הזאת עשתה לי דיי טוב..

נעדתי מיפה בגלל שהייתי חייבת מעט זמן לעצמי,להירגע מכל מה שעובר עליי..הכל נפל עליי בבום אחד גדול.

חשבתי הרבה עם לספר ולפתוח את זה פה או לא ובסוף החלטתי שכן.

אז ככה..1.רבתי עם חבר שלי. 2.סבתא שלי היתה מאושפזת. 3.הייתי חייבת להירגע מכל האזעקות. 4.מישהו יקר לליבי איבד את אחיו הבכור אז הייתי חייבת להיות לצידו. 

יש כמובן את אלה שלא יבינו וזאת זכותם. אבל חשוב לי להגיד לכם שאף פעם לא הפסקתי לחשוב על מה אני אכתוב בבלוג בפעם הבאה שאני אשב מול המחשב. אני לא רוצה שתחשבו שהעדפתי את טובתי האישית וכל הזמן הייתי בבית,ים בריכה וחברים.ממש ממש לא. הייתי עם סבתא שלי ועם אותו אדם קרוב (שאני מעדיפה לא לדבר עליו כרגע).

אבל רק שתדעו,למרות שנעלמתי ולמרות המצב הבטחוני ששוב פעם מתחיל להידרדר,אני חוזרת וממשיכה לכתוב.

אז אני מקווה שתבינו אותי ולא תשפטו אותי. 

נתראה בפוסט הבא, נשיקות :*

נכתב על ידי , 20/8/2014 18:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שטויות וכיף , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren_fashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren_fashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)