לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המגזין


מגזין האופנה של ישראבלוג מאת מורן אלבז

Avatarכינוי:  צלמת אופנה

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

גיליון #4 - נגמרה המלחמה, פיס&לאב, שנות ה70’ ושאר דברים על חלומות...


גיליון #4 - נגמרה המלחמה, פיס&לאב, שנות ה70' ושאר דברים על חלומות...
 
 נכתב על ידי צלמת אופנה , 06/8/2014 22:36




 הפקת אופנה 


סליחה שקצת נטשתי את הבלוג, עברו עליי שבועיים די עמוסים.
עבדתי בתקופה הזו כמדריכה בקייטנה של ילדי העובדים, שזו עבודה מעמיסה אך מספקת!
גיליתי שאני מאוד טובה עם ילדים :)
הייתי חוזרת עייפה מידי בשביל לצלם הפקה חדשה או להעלות פוסט.
בכל אופן, שמחה שהמלחמה הזו מאחורינו ושסוף-סוף יצא לי לצלם. 
החלטתי שהסגנון יהיה בוהמיין שיק, שזה הסגנון ההיפי והמשוחרר של שנות ה70'...
(צירפתי גם תמונות מהפקות קודמות באותו הקונספט)
צילום+איפור: מורן אלבז / דוגמנית: קרין דומניץ / משקפי שמש: טריפל גרייסס
Peace & Love



המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארליהמגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / בוהמיין שיק / שנות ה70 / בוב מארלי 

 מקור הסטיילינג 


הסטיילינג בתמונות שצילמתי, הוא שילוב של שתי סגנונות חופפות; שנות ה70' המוקדמות והסגנון הבוהמייני..
בשנות ה-70 המוקדמות החלו תנועות חברתיות שקראו לשחרור מיני, שלום ואהבה חופשית, אנשים אלו מכונים "היפים". ההיפים קראו תיגר על ההבחנה המגדרית המסורתית בין גברים לנשים, והמראה ההיפי האנדרוגיני היה בסגנון. גם גברים וגם נשים לבשו ג'ינס מתרחב בגזרת פעמון, חולצות צבועות ביד וסרטי ראש.
הסגנון ה"בוהמייני" מקורו בצרפתית "צועני / רומני" מהמאה ה19. אפשר לקשור את טרנד שמלות המקסי, הבדים השקופים וההדפסים לסגנון. מדובר בשילובים מפתיעים של חומרים, הדפסים, צבעים והשראות. 
הסגנון הזה הוא האהוב עליי כי הוא הייחיד שמצליח להיות זרוק ולהשאר מוקפד. גם אני מאובזרת בבית בפרטי הסגנון: ג'ינס בהיר משופשף גזרה גבוהה, סנדלים, משקפיים עגולים סגנון 'ג'ון לנון', חגורות חומות, חולצות לבנות ומשוחררות, עגילי נוצות בצבע חום ארוכות, סרט לראש,                                         ובכללי צבעים של: לבן, בז', טורכיז, חום וגווניו. 
מקווה שהעשרתי לכם את הידע :) 

 דבר העורכת 


אחרי שאפשר לחזור לשגרה, אני ממשיכה לקדם את תוכנית העל שלי: 

להיות צלמת אופנה. ולהתפרנס מזה בכבוד


שאלתי צלם מוכשר וידוע, איך הופכים להיות צלמים מצליחים, אני אתמצת את תשובתו,
* הרבה קשרים, לשים מרפקים לאחרים, לעבוד הרבה בחינם או בכלום תקציב תמורת פרסום

ואז אולי זה יקרה *


מאוד מאוד מעודד :(


קשה לי להאמין שזו הדרך היחידה להצליח - לעבוד בחינם. אני פשוט לא מסוגלת להשלים עם העובדה הזו!


ציוד צילום עולה יקר, באלפים. אני אתן דוגמא, תיק פשוט לנשיאת הציוד צילום שלי נע בין 700-950 (יד ראשונה) גופים של מצלמות, סוגי עדשות, פלאשים, חצובות, מטריות, משדרים... אין לזה סוף. 

וזה תקציב מטורף!

אני פשוט מסרבת בתוקף להאמין שהדרך היחידה היא לעבוד בחינם!!! חייבת להיות דרך נוספת.


במשך ימים כלילות אני מוצפת מחשבות, מנסה לתכנן את המהלך הבא שלי איך להתברג אל תוך התעשייה.
אני מנסה הכל ולא מוותרת! (רוב הזמן). 


היעד הבא שלי: להתקבל כעוזרת צלם של צלם ידוע בתחום האופנה.
אין לי מושג מאיפה להתחיל אבל תאחלו לי בהצלחה! 


נ.ב,
ביום חמישי האחרון, פורסם בעיתון המקומי "שבע" תמונה שאני צילמתי:


המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / עיתון שבע / נינה / הרואין שיק 
המגזין / צלמת אופנה / מורן אלבז / עיתון שבע / נינה / הרואין שיק


זו התחלה יפה, אבל הייתי רוצה כבר לשחות עם הכרישים במגזיני האופנה שמופצים בכל רחבי הארץ. 


עד כאן להפעם,


מורן אלבז / צלמת אופנה ♥
תעקבו אחריי באינסטגרם (morani_elbaz@)


נכתב על ידי צלמת אופנה , 6/8/2014 22:55   בקטגוריות בלוג אופנה, מחשבות, קרין דומניץ, שאיפות, חלומות, שלום, בוהיימן שיק, שנות ה70'  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TEOEN ב-15/8/2015 19:09
 





2,281
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצלמת אופנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צלמת אופנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)