לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם לא באמת


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2017

קצתקצת


אני כמו ילדה קטנה

לא מפסיקה לחשוב על היד שלך מלטפת את הגב שלי וקצתקצת מתחת לחולצה

שלושה שבועות חושבת רק על זה, חיה על הזיכרון המתוק הזה שדועך ומתפוגג כל רגע שעובר

זה הכי הרבה שאני אקבל ממך נכון?

כשאתה שיכור ולא שם לב מה אתה עושה ואני בעצם תימרנתי אותך לזה.

קצתקצת מתחת לחולצה ואתה בטח לא יכול להעלות בדעתך אפילו כמה מהופנטת ומשותקת הייתי למגע הזה.

וכל לילה אני חולמת עלייך ומתעוררת למציאות שבה אני זוממת תוכניות בדיוניות כדי לראות אותך, לגעת בך.

ואתה כל כך אדיש, כל כך פאקינג אדיש, בחיים לא התרפסתי ככה

ואני לא מסוגלת לשחרר

לא מסוגלת להפסיק לחשוב על הפעם הבאה שתלטף אותי וגם קצתקצת מתחת לחולצה, ואם אפשר, אז הרבה יותר מקצתקצת

נכתב על ידי , 10/1/2017 19:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני מפלצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני מפלצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)