לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נופל וקם?


המסע בין האגואיזם לבין הצורך לרצות אנשים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

25 חיילים הרוגים מעוררים את הכאב?


כמה כאב יש בעולם הזה וכמה צער.


כמה משפטים אומרים לנו במהלך הדרך שאמורים לעזור לנו להתחזק.


14 יום למבצע הצבאי הזה, לכמות ההרוגים שרק הולכת וגדלה 


ופתאום התפוצצה לי הבועה,התעוררתי לכאב הנוראי של אנשים אחרים בעולם 


המרתי את הדמעות על החיים שלי,בדמעות על חיים שנלקחו מאחרים.. 


מאחרים ששמרו עלי ועל המשפחה שלי,בזמן שאני יושב בבית שלי ומרחם על עצמי.


כל כך צעירים ויפים, בתמונות שלהם עוד היה אפשר לראות את הרעב שהיה להם בעיניים,הרעב לחיות ולדעת את החיים. 


הם לא יזכו לזה כבר, הם ינוחו בשקט. 


אני מקווה שהמשפחות שלהם ימצאו את השלווה שהם כל כך זקוקים לה 


שתחזור השמחה בהדרגה. והכאב יעלם ויהפוך לזיכרון נקי וטהור.  


ושאתם,ילדים יפים של המדינה, תזכו לנוח בשקט.

נכתב על ידי Rorol , 21/7/2014 22:24  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Rorol

מין: זכר

תמונה




89
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRorol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rorol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)