לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אליס בארץ הגאנג’ה



Avatarכינוי:  redcarmen

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

שנת בצורת


שנת בצורת // 21.8.2014

כולם עוזבים אותי

זה שוב קורה

אני מרגישה כמו חמנייה נבולה

באמצע השדה

ואין מי שיטפח ויטפל בי

ויציל אותי מלנבול ולגסוס

כי אני שוב לבד

תקועה במקום

ואם פרחים היו יכולים לבכות

הם היו בוכים כל השנה

כמוני

כי אילו מן חיים אלה?

למות ולהירקב בלי שום דבר להיאחז בו חוץ מאדמה

וגם היא מפוררת

חומקת אט אט

וגם כשבא משב רוח

הוא לא מנפנף את העצב ממני

אלא מעיף את עליי ברוח ומקרר את כל כולי

והלוואי והיה צומח כאן עוד פרח

עוד פרח

כמוני

רק בשבילי

נכתב על ידי redcarmen , 24/8/2014 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למה הכל כל כך חשוך עכשיו ואני מרגישה אבודה ונגמרו לי מילות הקישור כי אני לא קשורה ושום דבר לא קשור ואין לי כוח יותר לשום דבר כי הכל כבר יותר מידי אני כלואה בין הרצון להרגיש טוב לבין הרצון להרוס את עצמי עוד ועוד ולא משנה כמה ניקוטין יש לי בדם או כמה אני מסטולה, שום דבר לא טוב מספיק ואני לא מפסיקה לטבוע ברגשות ההרסניים של עצמי כי אני חלשה כל כך לאן הלך כוח הרצון שלי והחוזק כאילו הקיץ אידה הכל ממני ואני שוחה ברחמים העצמיים שלי לעצמי ואין לי כוח כבר באמת שאין לי כוח אני לא רוצה להיות עצמי ואני לא רוצה לחיות בעולם הזה כי הוא נורא אני אפילו לא רוצה למות אני רק לא רוצה להרגיש שום דבר חוץ מאהבה ושמחה ורוגע אני צריכה סמים
נכתב על ידי redcarmen , 16/8/2014 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לredcarmen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על redcarmen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)