לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תמונות ומחשבות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

אף אחד לא אוהב אותי 100%



בא לי לברוח למקום שבו יאהבו אותי ללא תנאים. 
במקום בו אני יכולה להיות פחדנית כפי שאני, תמימה כפי שאני, נג'סית, חפרנית,פרנואידית, ותלותית. 
ושיאהבו אותי. ככה.כפי שאני. 
שלא אצטרך להוכיח את עצמי כדי שיאהבו אותי. 
שלא אצטרך להעמיד פנים שאני מישהיא אחרת. 

טסתי לחו"ל עם אחותי הבכורה,ב'. כמות הירידות שחטפתי, וה"סטירות" לנפש היא אינסופית. לא משנה מה אמרתי או איך התנהגתי, היא לא יכולה לסובול את הנוכחות שלי מרוב שלטענתה אני אדם בלתי נסבל, שהיא לא מבינה אפילו איך חבר שלי סובל אותי או יכול להיות ליידי. היא טוענת שירשתי את כל מה ששלילי מאמא , וכל מה ששלילי מאבא. 
אז זה גורם לי להקיא קצת בפנים ולשנוא את עצמי יותר. 
מולה,במיוחד, אני חשה שאני צריכה להוכיח את עצמי. 

גם אחותי הבכורה א' לא מי יודע מה אוהבת אותי. 
אמא שלי לאחרונה מסתובבת הרבה עם אחותי הגדולה, א'. 


אמא שלי המדהימה שלי, תמיד אהבה אותי ללא תנאים. 
עכשיו היא מתחילה לדבר בדיוק כמו שתיהן. 
ואני מרגישה כלואה בתוך מקום שאף אחד לא באמת רוצה אותי בו. 

תמיד הרגשתי השטותית. הטיפשה. הילדותית. הלא חכמה, לא בוגרת, לא שום דבר מוצלח. 
עכשיו זה מוקצן . 

בא לי שיבוא אביר על סוס לבן, שיבטיח לי שאני רק צריכה להמשיך להיות מי שאני, 
ושהוא יאהב אותי כמו שאני. 
חבר שלי אומר לי את זה לפעמים. 
אני כל הזמן מפחדת שזה יתנפץ לי בפנים, כי זה מלא פעמים התנפץ, וכי יש את כל הדברים שמפריעים לכל העולם שמפריעים גם לו, שהם יושבםי לי כל הזמן בראש. 
אני רוצה שהוא יקח אותי כמו שאני ולא ישחרר, שיחבק תמיד. שלא ירד עלי על איך שאני מדברת או איך שאני חושבת כמו שהאחיות שלי ואמא שלי עושות. 
אמא שלי צדיקה. אישה מדהימה. 
היא פשוט מסתובבת עם שתיהן יותר מדי. 

קצת קשה לי להכיל את זה ב2:38 בלילה. 
קשה לי לעכל ולעשות משהוא בנידון. 
קשה לי לבלוע את זה וללכת לישון. אני צריכה לישון כי מחר אני קמה מוקדם לעבוד. 

בא לי לחיות איך שבא לי. 
להתהלך בבית בביטחון. 

אה כן, גם אבא שלי טורח לרדת עלי לא פעם ולא פעמיים, אבל הוא לא עושה את זה שונה מכל אחד אחר. והוא גם קצת כזה. לו אני סולחת.   ויודעת למה להתייחס יותר ופחות. 

אוף. 
שמישהוא כבר יגיד לי שאני בסדר. שאין בי שום דבר דפוק מדי. שאפשר לאהוב אותי ללא תנאים. 
שכל חסרון בי הוא בסדר. שכל דבר שאני רוצה לעשות אני יכולה. שאני לא צריכה לפחד שיקרו לי דברים רעים כי הוא יהיה שם לחבק תמיד. 
יש מצב שחבר שלי יהיה זה שיאמר לי את זה. 
זה מוקדם מדי בשביל לדעת. אני צריכה לראות כמה מעשים קודם שאני מחכה שבעז"ה יקרו. 

-Photo Freak.
נכתב על ידי Photo Freak , 11/8/2014 02:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Photo Freak

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPhoto Freak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Photo Freak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)