לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 9





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

אין לי שום דבר מועיל יותר להגיד היום מלבד(זה יצא ארוך בסוף T_T)-


יזכור.

הלוואי והם לא היו עוברים את זה.

שום גבורה פה לא הייתה, רק סבל. סליחה שאני לא כ"כ מלאה במלל מרגש, אני לא כ"כ יכולה לדמיין מצבי אפליה כבדים שכאלה.

התמונה לא כ"כ מתאימה, אני מצטערת. בואו נזכור לא רק את היהודים אלא גם את ההומוסקסואלים והצוענים ובעצם את כל מי שרדפו, כולל חסידי אומות העולם שסיכנו את חייהם, וחלקם גם שילמו את המחיר הכבד, כדי להציל מישהו שונה מהם ולהפוך לאחד שנרדף בדיוק כמו מי שהצילו.

אחד המורים האהובים עלי נוהג לכנות את היום הזה לא "יום השואה" אלא "יום ההשמדה", כי הוא עבר כ"כ הרבה מלחמות בחיים שלו, אז הוא יודע מה זאת שואה (כהגדרתה), אבל לא מה זאת השמדה המונית ואנשים-לא אנשים, מפלצות, חסרי רגש שמתנהגים לאחיהם כמשהו גרוע יותר מבהמות... אפילו לחפצים לא מתנהגים ככה...

אממ... לדעתי צריך להיות פה משהו כמו יום העצמאות. גם לתחילת המלחמה, אבל גם לסופה (ברוך השם קיים סוף לדבר הזה). אם כבר מדברים על כל זה אז כדאי גם לשנות את ההמנון למשהו שמח יותר. מדברים פה על תקווה כשארץ ישראל קיימת ופורחת בשיאה, ועוד בנימה עצובה. מה נהיה? סליחה, אני סוטה מהנושא. בכל מקרה, אני לא חושבת שגם אלפי טקסים בבת אחת באותו מקום יתארו את השואה, כי רגש צריך להרגיש. אתם לא תדעו כאב, לפני שתרגישו אותו. אתם לא תדעו אהבה, לפני שתתאהבו. אם כך, כל מה שאני מאחלת לכולנו, זה פשוט לא להרגיש את מה שהיה שם. אחרת, אם נרגיש, זה אומר שהייתה עוד שואה, וזה הדבר האחרון שכולנו (כיהודים לפחות) צריכים. מספיק הפלו אותנו ומפלים אותנו, אנחנו לא רוצים לרדת לשפל המדרגה שוב

לא אמרתי "זה מזעזע, זה נוראי", כי את זה כולנו מבינים ואני לא אוהבת להגיד דברים מיותרים, זה מעצבן אותי. זה כן מזעזע, זה בלתי נתפס, נכון. אבל אני רוצה לתקן טעות (לדעתי זאת טעות). העולם לא שתק. עובדה שהנאצים, ואני אומרת נאצים כי "הגרמנים" זה אנשים מגרמניה ואנשים מגגרמניה (עכשיו לפחות) הם אנשים טובים, הפסידו. אז העולם לא שתק, חלקו לפחות, ועזר (לא רק לנו, גם לנרדפים האחרים).

ומי שראה את הסרט "הגל"/"הנחשול" (מומלץ בגדול, זה עשה לי ממש צמרמורת בסוף ועושה עד עכשיו למרות שראיתי את זה לפני כמה שנים), יודע שגם ה"איך זה שלמרות שהמצטרפים לנאציזם בשלבים המאוחרים יותר ידעו מה הם יצטרכו לעשות, הם הצטרפו להיטלר?" הגיוני ובגדול, והסרט אגב מבוסס על ניסוי אמיתי אם אני לא טועה. אני כ"כ עמוק בזרם שאנחנו לא מבינים.

והנה שוב סטיתי מהנושא, כמו תמיד, אז כדאי שאפסיק עכשיו.

נכתב על ידי , 16/4/2015 15:53  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לשואה ולגבורה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנערה בלונדינית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נערה בלונדינית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)