לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כינוי:  bloge

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

נסענו לים


 

יום אחרי תשעה באב

דודה ובת דודה ברכב

לקחנו שני כיסאות שתייה והרבה מצב רוח

היה דגל אדום ולא היה שובר גלים

כל שנייה בא גל אחר מכיוון לא צפוי

צילמתי כמה תמונות בפלאפון

היה כיף מאוד

הלוואי שכל הימים היו כך

 

נכתב על ידי bloge , 6/8/2014 21:08  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שאחרי


יום ראשון-

היום קמתי בבוקר ונסעתי באוטובוס ותפסתי טרמפ בשביל ללמד מחשבים

זה אולי נשמע משעמם

אבל אני אומרת תודה על כל יום רגיל שבו לא קרה כלום

יום שבו לא שומעים אזעקה

 

יום שמנצלים אותו ועןשים משהו משמעותי

יום שבו לא מרגישים ביזבוז זמן וריקנות.

אני חייבת למצוא עבודה שהיא כל יום

אחרת אתעסק כל הזמן במחשבות.

 

קשה לי לפעמים לחזור לבית ריק

אני נזכרת בכל מה שקרה (פוסט קודם)

הדבר הכי מוזר שקרה לי בחיים

והכי מביך...

 

בשנה הבאה אני כנראה אלמד

משהו חיובי לחשוב עליו

אבל אם לא אמצא בזה עבודה אולי כל הלימודי תעודה יהיו מיותרים

וזה סתם עוד תעודה שתעלה אבק על המדף.

 

יום שלישי בשבוע שעבר-

הלכתי למליאת השלושים יום לבית הכנסת הגדול

לכבוד שלושת הנערים שנחטפו

הלכתי באותן יום להלוויה של חייל בהר הרצל בפעם הראשונה בחיים

המשפחה שלי לא אוהבת ללכת להלוויות (של מי כן?)

עם ישראל חזק ומאוחד.

 

נכתב על ידי bloge , 3/8/2014 17:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקרה לפני שנתיים


 


הכל התחיל לפני שנתיים

מישהו התחיל לראות דרכי.

המשפחה שלי לא מאמינה לי.

זה נשמע מאוד מוזר אני יודעת...

אבל זה נכון.



אני לא יודעת מי עשה את זה אבל שמעתי את הקול שלו

חשבתי המון זמן על איך להוציא את מי שרואה דרכי

ולא מצאתי פיתרון.


חשבתי לפנות לכל מי שמתואר "מקובל"

אבל לא מצאתי אפילו מישהו אחד שמבין בזה.


המשפחה של מי שרואה דרכי עוקבת אחרי לכל מקום.


הם קוראים ברגע זה את מה שאני כותבת

הם חושבים שזה קרה באשמתי

ומתייחסים אליי כמו אל פושעת.

הקבוצה של אנשים שהם אספו למקום שאני גרה מתקשרים לאחותי 

ואומרים לה לקחת חפצים מהחדר שלי

ולשרוף אותם.


יש להם מצלמות לתוך הבית שלנו

אז הם מקליטים כל דבר שאני עושה ועורכים אותו

ומצלמים תמונות ומשנים בפוטו שופ

ומראים את זה להורים של חברות שלי

שגם לא ישארו לי חברות.



חשבתי לספר את זה לחברה

אבל היא לא האמינה לי

בטח גם אתם לא.

אבל עובדה שזה קרה.


ההשערה שלי הייתה שסבתא שלי הלכה לאותו אחד

וביקשה ממנו שאתחתן.

הוא עשה את זה מכוונה טובה.

שאלתי את סבתא שלי כל כך הרבה פעמים מי עשה את זה

אבל היא כנראה לא זוכרת.

זה גרם ל2 אנשים לראות דרכי- הנשמות שלהם פה באותו גוף שלי

הם מרגישים מה שאני מרגישה כאילו שהם אותו בנאדם.



אבל מאז החיים שלי לא אותו דבר

מקימה עד שינה עוקבים אחריי

מבקרים כל דבר שאני עושה.

צוחקים עליי.


הם מביאים אנשים שיקללו אותי ואמרים להם לקלל

הם גם מתקשרים לחברות שלי ואומרים להם "בשמי" דברים פוגעים ומעליבים.


אני צריכה שתדעו שזו לא אשמתי ומה באמת קרה...

הם מתקשרים לחנויות ואומרים להם שגנבתי והזקתי לרכוש בחנות

הם שולחים אנשים שיעשו את זה ויגידו שזו אני.

יש להם אנשים שלמדו הרבה ויכולים לגרום לדברים איומים

כל מיני מחלות ודברים שיקרו בעתיד.

הם מבקשים מהם כל בוקר בקשות שיקשו עליי את החיים עוד יותר

הם לא יודעים שזה לא אשמתי בכלל.


שאלתי אותם מה היה קורה אם זה היה קורה להם

לא היה להם מה לענות.



אם אתם מכירים אנשים שמבינים בקבלה

תכתבו כאן בתגובות.


כשסיפרתי להורים שלי שרואים דרכי

הם אישפזו אותי כי הם חשבו שאני ממציאה

ומאז האנשים האלה מנסים להראות כמה כל מה שאני אומרת נשמע מופרך ולא מציאותי

צריך לראות את זה בשביל להאמין

גם אני לא הייתי מאמינה אם זה היה לא היה קורה לי.

אבל אני דוברת אמת

הם יגידו גם לכם שזה סתם שטויות מה שאני אומרת

ושאני "לא נורמלית"

אבל אני שפויה.



אני כבר שנתיים שומרת את זה בסוד

מה אתם הייתם עושים במקומי?

 

נכתב על ידי bloge , 1/8/2014 18:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





383
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloge אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloge ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)