לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית בושת

ותודה לכם, ישראבלוג, שגרמתם לי חמש דקות לנסות לחשוב על תיאור מתאים. כולה ילדה בת חמש עשרה מטומטמת.

Avatarכינוי:  melted butterfly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

שאלות


אני מקווה שאני לא היחידה בעולם שקורסת תחת השאלות שאין להן תשובות.

יותר מדי שאלות, יותר מדי מחשבות, הלוואי והיתי מטומטמת, מפגרת, הלוואי ולא היתי מבינה דברים.

הלוואי ולא היו שופטים אותי, הלוואי והיו שופטים אותי כל הזמן,

למה אני לא יכולה להבליג?

פתאום אני מבינה את כל הקטע של הסמים, לחייך ולצחוק לא לחשוב יותר מדיי על משמעויות החיים.

אני כזאת גרועה.

לא משנה כמה אני רוצה להוציא דברים ממני שום דבר לא הולך, לא מצליחה לכתוב, לא מצליחה לצייר.

אני מרגישה כל כך לא מוכשרת.

כאילו שהדרך היחידה שלי להתרוקן זה להביע רגשות. וגם זה כל כך גרוע. לא מיוחד.

אני רוצה שיקנאו בי, אבל כבר מקנאים, אני רוצה להרגיש שווה, וכבר אומרים לי, אבל למה שום דבר לא מספיק טוב מבחינתי?

כל הזמן אני רוצה עוד ועוד, בכלל לא ממקומות מוכרים, אני לא רוצה ציונים גבוהים, או מראה מושלם, אני תמיד
מחפשת להיות מיוחדת,שונה.

זה כזה דפוק.

אני תמיד ימשיך לרוץ ככה

 



- melted butterfly

נכתב על ידי melted butterfly , 6/8/2014 01:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנה זה מתחיל שוב


אני לא יודעת מה גרם לי לפתוח בלוג שוב.
אני חושבת שאם אני אבדוק את האימיילים הקודמים שלי אני אוכל לראות לפחות 20 משתמשים שונים, מגיל 9 ועד גיל 15. עכשיו.

אולי זאת עוד דרך מפגרת להבטיח לעצמי לעמוד במשהו,איזה הבטחה חדשה ומפגרת. כי עד עכשיו זה לא ממש הולך לי.
תמיד רציתי בלוג מצליח, תמיד רציתי לכתוב רומן, תמיד רציתי להתחיל משהו אבל אף פעם לא באמת הגעתי לסיום. ואם כן,אז צולע.

אני יכולה להתערב איתכם שגם את הבלוג הזה אני אנטוש לא שבעה.
'פסדר.

עד אז נתמודד, חוץ מזה אני רואה שבסופו של דבר אני ממש צריכה את הפורקן הזה, במיוחד עם אנשים שאני לא מכירה.

אז הנה החרא הזה מתחיל שוב.

דוגרי אולי זה גם סתם תירוץ לפתוח משתמש כדי להגיב לאנשים אחרים.

 

בהצלחה?

 





- melted butterfly

נכתב על ידי melted butterfly , 1/8/2014 23:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





87
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmelted butterfly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על melted butterfly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)