לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BeautyCalls


בלוג טיפוח,אופנה ועצות!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

טיפים לטיפוח שיער,לאיפור נכון והסרת שיער.


היי!

אז הנה,הגענו לפוסט 2 בBeautyCalls ואני לא יכולה להיות יותר שמחה מזה.

אני שמחה שאתן אוהבות את מה שאני כותבת ושמחה על התגובות-המשיכו כך!(;

אל תשכחו!-בקשות לפוסטים הבאים בתגובות למטה ואפשר לשאול שאלות.חיובי

כל שלישי\רביעי עולה פוסט חדש בבלוג אז כנסו להתעדכן!

אז..נתחיל?



מה בתיק שלי-גרסת הקיץ

אני לא יודעת מה איתכן,אבל כשאני יוצאת מהבית אני יוצאת עם תיק קטן,ובפינה הזו אכתוב כל מה שיש לי בתיק בקיץ ולמה.

1.משקפיי שמש-חשוב להגן על העיניים שלנו מפני השמש החמה ש להקיץ ובנוסף-פריט לבושמ קסים אם יודעים ללבוש אותו נכון.

2.ארנק עם קצת כסף-אי אפשר לתת מתי ארצה ארטיק או אתקע בלי כסף לאיזה אוטובוס.

3.מראה קטנה-כי את לא יודעת מתי תצטרכי לסדר איזו גבה,משהו שנמרח או סתם לראות שאני נראת סבבה להיום.

4.תיק קטנטן עם איפור-לא משהו רציני וגדול,איזה ליפסטיק לשפתיים לתת להן לחות של לובלו,אולי קונסילר קטן ופינצטה.

5.טלפון-כי אני לא זזה לשום מקום בלי האייפון שלי.קריצה 

6.מטען-מאותה סיבה שאם כבר אני מסתובבת עם הטלפון שלי-שלפחות אוכל להטעין במידה ותגמר הסוללה.

7.דאודורנט-כל הזמן אצלי בתיק בין אם זה חורף\קיץ\סתיו\אביב,דאודורנט חייבים.

8.חטיף אנרגיה\פרי-לא תמיד אצלי בתיק אבל כן כשאני זוכרת במידה ואהיה רעבה.

9.פדים-כי אי אפשר לדעת מתי המחזור יבוא\אם אני כבר במחזור\אם חברה תצטרך פתאום.

10.בקבוק מים-כי חייבים לשתות כמה שיותר.

11.קרם הגנה-לרוב אני שמה לפני שאני יוצאת מהבית אך לפעמים הוא איתי בתיק.

12.מסטיק.אני לא יודעת מה איתכן אבל מסטיק?אהבת חיי.

13.אוזניות-כשאני בדרכים אני אוהבת לשמוע מוסיקה או סתם אם משעמם.


הסרת שיער-טיפים 


אני לא יודעת מה איתכן,אבל אני אוהבת רגליים חלקות.

ישנן בנות המסירות גם שיער בידיים ובפנים,השערות בידיים שלי בהירות ובפנים אין לי ככה שרק מהרגליים אני מסירה.

הסרת שיער היא שגרה יומיומית\שבועית לבנות ההולכות עם קצר במיוחד בקיץ כשחם.

בפינה הזו אני אתן טיפים וגם אגיד איך אני מסירה שיער מהגוף שלי.


1.הדרך הזולה והפשוטה ביותר-גילוח.לגילוח יש יתרונות וחסרונות. ההיתרונות הם שזה זול,סכין גילוח נע במחירים של 5-100 שקלים,תלוי עד כמה הוא איכותי. הגילוח יעיל כאשר מסירים נכונה(מלמטה למעלה,נגד צמיחת השורש) והתוצאה היא רגליים חלקות ליומיים(תלוי עד כמה הסכין חדה). אם נזהרים-לא נחתכים ככה שלא כואב. החסרונות הם שכל יומיים\שלושה צריך לעשות את הפעולה הזו שוב,אפשר להיחתך מן הסכין אם לא נזהרים וכן-אנחנו כמו קיפוד כי גודלים לנו קוצים כתוצאה מהגילוח.

2.שעווה-אם אתן כבר עושות בשעווה,אני ממליצה לעשות אצל אדם מוסמך בכדי למנוע פציעות וגם יותר יעילות. מחיר השעווה נע בין 15-100 שקלים.היתרון בשעווה זה שהתוצאה נמשכת לפרק זמן ארוך יותר מן הגילוח ככה שלחזור על הפעולה יהא יותר מאוחרת,אך החיסרון הבולט הוא שזה כואב.

3.מכשיר חשמלי-יעיל כמו שעווה אך פחות מלכלך וכואב פחות עם אריכות השימוש במוצר. המחיר נע בין 115-400 שקלים. החזרה על הפעילות דומה לזו של השעווה כי דרך זו פועלת על אותה הטכניקה של עקירת השערה מן השורש.

4.קרמים להסרת שיער-מיועד לכל אלו החוששות מסכינים או לאוכלוסייה הדתית. טווח המחירים של הקרמים זהה לשל הסכינים-שוב האיכות,איכות גבוהה יותר מחיר גבוהה יותר.השימוש בקרמים יכול לשרוף מעט וצריך להשאיר על העור בממוצע כ-5 עד 10 דקות והקרם מסיר ביעילות את השיער לפרק זמן ממושך(תלוי בקרם).


טיפים ממני-

אני אישית ממליצה על גילוח\קרם להסרת שיער. בגילוח אני משתמשת ברגליים\מפשעות,אני שמה מעט סבון גוף ומקציפה ואז מורידה את השיער(יש כאלו שישתמשו בקצף גילוח). לי(לפחות),לאחר גילוח לרוב יש נקודות אדומות כי ככה העור מגיב לפעולת הגילוח. מה שאני שמה זה מעט אלוורה על הנקודות פעם\פעמיים באותו יום ולמחרת כבר כמעט ואין כלום וזה גם נעלם מעצמו.

בקרם להסרת שיער אני משתמשת בשיער פנים(שפם).אני פשוט לא מסוגלת לעשות שעווה,עזבו את זה שזה מרגיש לי כאילו תולשים לי איבר פנימי,זה פשוט לא טוב לעור שלי.העור שלי רגיש כמו תינוק בן יום והוא מתחיל להאדים ולהיפצע ממש בקלות משעווה,כך שאני נמנעת מלעשות זאת.

אני משתמשת בקרם הבא להסר תשיער מהפנים(שהוא גם יעיל לרגליים)-







טיפוח השיער-טיפים


השיער שלנו. מי כאן לא אוהבת שיער נעים,רך ובריא?
בפינה הזו אתן טיפים כיצד לטפח את השיער שלנו בקיץ ולמנוע את שבירתו והריסתו.


1.תסתרקו-הברשה יומיומית מאיצה את הזרמת הדם לזקיקי השיער וכך השיער מקבל הזנה ומתחזק. הברשה פעם אחת ליום מספיקה כשהשיער יבש\לח.זכרו להבריש בעדינות.

2.אל תחפפו כל יום-אני מבינה שאתן מרגישות שאם אתן לא חופפות כל יום השיער שלכן יהיה ג'יפה וגועל,אבל חפיפה על בסיס יומי פשוט לא בריאה. למה?חפיפה יומית מסלקת את השומן הטבעי שעל השיער שלנו ומייבשת אותו,כך שלחפוף כל יומיים בהחלט נחמד יותר.

3.תחפפו נכון-חפפו בהתחלה בזרימת מים חמימים מלמעלה וחפפו את השיער בעדינות עם כריות האצבעות.

4.השתמשו במרכך ושמפו בנפרד.

5.פן. אם אתן כבר עושות פן\מחליק לפני השימוש בהם שימו קרם המשקם למניעת שבירה.

6.כשאתן אוספות את השיער-לא חזק מדי,השיערות עלולות להיתלש.

7.גזרו קצוות כל כמה חודשיים על מנת למנוע את שביר תהשיער וקצוות מפוצלים.

8.השתמשו בשמפו ומרכך הנכונים לשיערכם. מרכך\שמפו לשיער מתולתל\גלי\חלק\צבוע על מנת למנוע שימוש לא נכון.

9.כל סוגי השיער-העדיפו תכשירים המכילים נוגדי חימצון כמו ויטמין E.

10.להורדת נפח-השתמשו בתכשירים אנטי סטטיים או במרכך,היוצרים כובד על השיערה "ומפילים" אותה.


•שיער שמנוני-חפפו את השיער בעדינות.אפשר לחפוף פעמיים בשבוע ואם את מייבשים את השיער בפן,הפחיתו את עוצמת הרוח.

•שיער רגיל-מרחו על השיער מסכה לאחר החפיפה וסיימו במריחת סרום בקצוות השיער כדי לסגור אותן ולהעניק לשיער רעננות וברק.

•לשיער מסולסל-אל תחפפו יותר מפעם\פעמיים בשבוע,אך הרטיבו את השיער מדי יום בכדי לפתוח את התלתלים.אפשר להשתמש בתכשירים לעיצוב תלתלים הנותנים לשיער לחות ומגמישים.

•לשיער דק ודליל-חפפו בעדינות בעזרת שמפו מתאים(להענקת נפח\נשירת שיער וחיזוק שורשים), מרחו מעט מרכך( לא בשורש בשערה) שטפו.

•לשיער הסובל מקשקשים-השתמשו בשמפו למניעת קשקשים.


איפור נכון-טיפים

 

בקיץ,כשאנחנו מתאפרות אנחנו רוצות להראות זוהרות,גם אם נזיע במשך היום.

בפינה הזו אתן טיפים לאיפור נכון בקיץ.

 

1.השתמשו במוצרים הנכונים לעורכן. אני לא יודעת עד כמה אתן מתאפרות אבל אם כן-השתמשו במוצרים מותאמים. עור שמנוני יעדיף מוצרים ללא שמן בתוכם ונטול פרבנים.

2.בחרו במוצרים בעלי מסנני קרינה.

3.השתמשו בBB CREAM,קרם המעניק לחות לעור וגם כיסוי אחיד.

4.השתמשו במוצרים העמידים במים-במידה ואתן נכנסות לבריכה\ים\תהיו זמן רב בשמש על מנת למנוע נזילות מיותרת.

5.אל תעמיסו באיפור-בקיץ עדיף לדעתי איפור קליל ועדין הכולל פודרה מייקאפ\מייקאפ\מעט סומק\מסקרה\איילנר דק ועדין\ליפסטיק.

6.בחרו את הגוון איפור המתאים לעורכן.נכון בא לכן לחסות את כל הלא-שלמויות שלכן על הפנים אבל עשו זאת בחוכמה כי כשאנחנו מכסות,אנחנו רוצות להראות טבעיות ושלא יראו את הכיסוי ממרחקים.

7.שימו קרם לחות לפני האיפור והמתינו לספיגתו המלאה והתחילו במלאכה.

8.אל תשתמשו במלא קונסילר-זה עלול להבליט יותר את הפגמים.

9.עדיף להשתמש בצלליות ולא חומרים שומניים כמו העיפרון בימים החמים.

10.גם אם אתן ממהרות-השקיעו מעט בעצמכן. אם את נראת טוב את תרגישי טוב.

 

 

הטיפים הם גם אישיים וגם נלקחו ועובדו מ-Mako,Ynet


נכתב על ידי , 13/8/2014 11:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט 1


פוסט ראשון ב-BeautyCalls!
בפוסט הזה אני אעשה כל מיני טיפים לטיפוח הגוף והפנים גם מניסיון אישי שלי וגם מדברים שאני יודעת ואמליץ על כל מיני תכשירים,ממש השקעתי אז אשמח לתגובות!

אז בלי הרבה מילים,נתחיל?

 

הפנים שלנו.

אין אחד שלא היה לו רגע וסבל מחצ'קון קטן או אדמימות בפנים או רמה גבוהה של אקנה. בפוסט הזה אתן טיפים היכולים לעזור לכם גם בהתמודדות שלכם וגם לשיפור מצב הפנים שלכם.

1.תשתו מים.כן,אני עוד אחת שאומרת ועוד הרבה יגידו. גם אם חם וגם אם לא,לשתות מים זה בריא וגם מייבש את הפצעונים ומזין את העור.

2.שמרו על ניקיון-הכולל להתקלח פעם ביום לפחות,לשטוף ידיים אחרי השירותים וכ'.

3.אל תחטטו בפנים. בידיים שלנו ומתחת לציפורניים לכל הבנות שאוהבות להאריך יש חיידקים ולכלוכים וכאשר הם באים במגע עם הפנים הם נדבקים וסותמים נקבוביות מה שיוצר לנו-פצעונים.

4.אל תפוצצו את החצ'קון. נכון. עם כמה שזה כואב ומציק לראות יצור קטן על הפנים אל תגעו מ-2 סיבות עיקריות-

א.זה יכול לגרום לצלקת שלא תרד.

ב.כשמפוצצים חצ'קון כל הבקטריות שהיו בתוכו מתפרשות על העור ומדביק אותו מה שיכול לגרום לעוד חצ'קונים.

 5.על הטיפ הבא אולי לא ידעתם כל כך. כל אלה שמשתמשים בסבון פנים לניקיון-אל תשתמשו בו בקיץ!(במידה והוא לא גורם לכן לאדמימות-אני לא משתמשת בקיץ בסבון פנים מכיוון שהוא מייבש לי חזק את הפנים אך אם העור שלכן לא רגיש אתם יכולים להמשיך להשתמש)  למה? אתם שואלים. נכון,סבון פנים מנקה את העור אבל הוא גם מייבש אותו. בקיץ,יש לנו את השמש המקסימה שמייבשת לנו את הפנים. שמש+סבון פנים=יובש ואדמומיות על הפנים החמודות שלנו. השתמשו בקרם לחות ומשחה לפצעונים בהתאם ובחורף תוציאו מהארון שלכם את סבון הפנים,בו תשתמשו לפחות פעמיים ביום.

6.לכל הבנות שלובשות איפור-קודם כל,תוודאו שהאיפור מותאם לעור הפנים שלכן ושאין בו שמן,זה תקף לכל מוצר אחר.כשאתן מגיעות הביתה ויודעות שלא תצאו יותר באותו היום,תורידו את האיפור ותנקו את הפנים במעט מים,כמו כן,הורידו את האיפור בעדינות ולא בחוזקה.

7.המנעו מאכילת מאכלים מטוגנים,שמנוניים,מלוחים ומתוקים הרי-אנחנו מה שאנחנו אוכלים,לא? מאכלים מטוגנים ושומניים מזיקים לעור ותורמים להופעת החצ'קונים. זה לא אומר שאסור לכם יותר צ'יפס,רק לא להגזים ולא בתקופות מרובות.

8.השתדלו לא להיחשף לשמש הרבה ובמידה וכן יוצא לכם-השתמשו בתכשירי הגנה.

9.בנוסף להיותכם נקיים והגיינים בדומה לטיפ מספר 2-שמרו על הגיינה סביבתית,מה זה אומר? מגבות באמבטיה להחליף כל כמה ימים כמו כן את הסדינים שצוברים לכלוך במשך הימים,לכלוך שיכול להדבק לפנים ולגרום להופעת פצעונים.

10.היו רגועים.יש האומרים שהמצב הנפשי והפנימי קשור להופעת פצעונים.אני חושבת שזה קשור.נסו להיות רגועים ופחות בלחץ וככה תפחיתו את הופעת הפעצונים על עורכם.

11.תסתכלו על מה המשחות שלכם מבוססות. משחות עם שמן בתוכן יגרמו לעוד פצעונים. משחות המבוססות על מים יגרמו ליובש הפנים שלכם.

12.עשו ספורט.אתם לא חייבים ברמה מטורפת אבל תרגילים ביומיום או לצאת להליכה של חצי שעה או ריצה יתרמו גם לבריאות שלכם וגם לפנים.במהלך הספורט הגוף מנקה רעלים.

13.לישון. הטיפ הזה מופנה לכל חיות הלילה כאן. נסו ללכת לישון מקסימום עד 12 בלילה. בזמן השינה הגוף "משקם" את עצמו ובמהלך השינה הפנים גם "משתקמות".

14.התכשירים שאתם קונים-אל תתקמצנו. נכון,להוציא הרבה כסף זה לא כיף אבל זה עוד יותר לא כיף להוציא כסף על תכשירים זולים ופחות איכותיים היכולים רק לגרום לעוד גירויים על הפנים. תקנו חכם ותקנו נכון.

 


תכשירים מומלצים לטיפול באקנה-

טוב אז אני ארכז לכם אני מה שאני משתמשת בו ומה שעוזר לי לטיפוח עור הפנים שלי.

לסבון פנים,אני משתמשת בסבון פנים אקניל. אני משתמשת בו בחורף מאותה הסיבה שהוא מייבש את העור בקיץ(ראו טיפ 5).הסבון מעט אגרסיבי(אני מדברת בתור מישהי שהפנים שלה רגישות לכל דבר)אז אני משתמשת בו כל יומיים+.


המחיר נע בין 50-65 שקלים תלוי אם אתם חברים בקופת חולים כל שהיא.
בלילה,לפני שאני הולכת לישון אני שמה משחה המקלה על האקנה ומשפרת את המצב.


המחיר נע בין 10-30 שקלים תלוי אם אתם חברים בקופת חולים כל שהיא.
ישנם 2 סוגים של המשחה הזו. בנזק 5% או 10%. ה-10% היו אגרסיבים לעור שלי וגרמו לאדמימות ולכן עברתי ל-5%.
המשחה הזו טובה,היא מחומר הנקרא בנזואיל פרוקסיד שזה חומר ידוע להקלה באקנה ויש אותו בהרבה משחות.
חשוב לציין שהמשחה הזו מבוססת על מים-ככה שהיא מייבשת את העור ולכן חשוב להשתמש בקרם לחות.
אני משתמשת בקרם לחות בערב,כמה שעות לפני שאני שמה את הבנזק ככה שהוא לא מייבש לי את העור.

קניתי אותו במבצע כך שאני לא זוכרת מה מחירו המקורי אך אני לא מאמינה שהרבה.

רציתי להמליץ על עוד תכשיר טוב לפנים,הוא פילינג. הוא מנקה את העור ואפשר לעשות אותו פעם בשבוע\שבועיים כי זה תכשיר באמת חזק אבל משפר מצב פנים ומה שבעצם הוא עושה זה משפר פגמים ומסלק שחורים ופצעונים.


מחיר-71.60 שקלים *שווה את זה*.

 

 

כמה טיפים ללהיות מטופחת\מטופח-

1.קודם כול-נקיון. תתקלחו לפחות פעם ליום,אל תחפפו כל יום,אלא כל יומיים\שלושה.

2.לבנות כאן-אתן יכולות לשים כל כמה זמן לק בשביל לתת לעצמכן מראה נשי יותר,ועל מנת למנוע שבירה של הציפורן ולא "להרוג" אותה עם הלק והאציטון שימו שכבת מגן שזו שכבת לק שקופה מיוחדת לשמירה ולבניית הציפורן שנקנת בסופר פארם\חנויות יופי אחרות.

בנים-אתם לא צריכים לק אבל ציפורניים קצוצות ונקיות יעשו את העבודה.

3.ד-א-ו-ד-ו-ר-נ-ט. הכי חשוב. לפני שאתם יוצאים שימו דאודורנט וגם אם לא עדיין תשימו. מומלץ לקחת איתכם בתיק גם דאודורנט בין אם זה סטיק\ספריי.

4.תתלבשו כמו בני אדם. לבנות כאן-אל תלכו עם מכנסיים שהם בעצם תחתונים כי זה רק מוריד מהכבוד שלכן,אותו דבר לגבי החולצות שלא שמעו על להסתיר את מה שאלוהים נתן לכן.בנים-אין לכם כל כך מה לחשוף כי אין לכם חזה ותחת וגם אתם לא תלכו עם ג'ינס קצר אז..

5.אקססוריז.הם תמיד מוסיפים-ללכת עם שרשרת נחמדה או טבעות.

6.איפור-בנות כאן שמתאפרות-אני אישית ממליצה ללכת על איפור עדין שזה אומר אולי מעט קונסילר\פודרה להסתיר פגמים,איילנר עדין ומעט מסקרה.

7.לשים קרמים-בבוקר אפשר לשים קרם גוף על הזרועות והרגליים ככה תהיי ריחנית ורכה.

8.בושם-תמיד מוסיף לבנים ולבנות. לא צריך בושם חזק מדי וצועק אפשר עדין אבל תמיד כיף להיות עם אדם המריח טוב(;

9.תסדרו את השיער. גם אם יש לכם שיער מתולתל ומשוגע או חלק ורגוע.

10.הכי חשוב-בשביל להיות מטופח מבחוץ צריך להיות מטופח מבפנים. מה זה אומר? תקבלו את עצמכם ורק ככה תוכלו להשתפר גם כלפי חוץ.

 

אז זהו!
עד כאן לפוסט ה-1 בBeautyCalls.

אם יש לכם בקשות\שאלות אתם מוזמנים לשאול בתגובות ואפשר גם לשאול במייל שלנו- [email protected]

ברנדי.♥

 




נכתב על ידי , 5/8/2014 11:10  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בקרוב!
הבלוג BeautyCalls בבנייה,
הבלוג יעסוק בטיפוח,אופנה ועצות בכל מיני נושאים,
אם אתם רוצים לקחת חלק בפוסט ה-1,
אתם מוזמנים לשלוח שאלות למייל-
השאלות יכולות להיות בטיפוח הפנים והגוף,אהבה ויחסים וכ' ובנוסף אתם יכולים לבקש בקשות למה שיופיע בפוסט ה-1!
בהצלחה לנו!
ברנדי.
נכתב על ידי , 4/8/2014 17:32  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 9




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautyCalls אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BeautyCalls ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)