לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

יופי ואופי והצד השני של הביטוי "אהבה עיוורת"


אני חדשה כאן.אז החלטתי לקרוא כמה שיותר בלוגים שאני יכולה וללחוץ על כל מה שיש ל"ישרא-בלוג" להציע בשביל להכיר את המקום יותר טוב..
בעודי חוקרת את האתר נתקלתי ב"נושא החם:פרוייקט אהבה מיתולוגית" ובהתחלה גיחכתי על כמה הנושא הזה לא מתאים לי מאחר וחיי האהבה שלי לא ראויים לציון [בעיקר כי אין לי חיי אהבה ובשבילי למצוא אהבה זה "פרוייקט "משל עצמו [..חהחה..*שוכבת על הרצפה בתנוחת עובר ובוכה* ..] ].
אבל אחריי שקראתי כמה מה"קטעים" בנושא הבנתי שאולי יש לי מה לתרום בדיון שחזר על עצמו בכמה וכמה בלוגים בקשר ליופי ואופי .
אז אני אחזור כמה חודשים אחורה
כשידיד שלי החליט לשדך לי ידיד שלו במחשבה שאני והוא נורא נתאים ..
הוא הוסיף אותי לשיחה משותפת איתו בווטסאפ
וישר על ההתחלה הבנתי כמה ידיד שלי צדק..
הבחור נורא חכם,פילוסוף של ממש..
מצחיק ופלרטטן ..
כזה ש..מבין עניין ..[סליחה על החרוז ..מה עבר לי בראש..?]
אומנם אנחנו כמעט ולא מסכימים על כלום
אבל עדיין לשתף אותו בדעה שלי ולשמוע את שלו היה נשמע לי יותר מעניין מיום כיף ביורו-דיסני..
אחריי כמה חודשים וכמה דיונים,ריבים,בדיחות ,בדיחות קרש ,בדיחות על הכרס שלו ,בדיחות על הכרס שלי שהתלוו בעוד ריבים
החלטתי להציע לו שנפגש לאיזה סרט או מסעדה
אבל אז חשבתי לעצמי "מה אם הוא לא יהיה הטעם שלי?"
 זה יהיה ממש מבאס אם הוא לא יהיה כמו שדמיינתי לפי התמונה וחצי שהוא פרסם בפייסבוק!!
אבל אז חשבתי על זה טיפה יותר לעומק ושאלתי את עצמי "מה אם אני לא הטעם שלו?!!?"
המחשבה הזאת לבד שיתקה אותי 
עד שנזכרתי בבחור האחרון שחבבתי..
הוא לא היה דוגמן ואפילו לא קרוב..אבל האישיות שלו הקסימה אותי וכך גם היופי שלו
חשבתי שהוא יפה לא כי לא הייתה לי ברירה ולא אמרתי לעצמי "טוב לפחות יש לו לב טוב"
אלא כי אהבתי אותו ואהבה זה לא בעיניים זה ברגש 
 פה זה הכה בי! אם מישהו לא אוהב אותי בגלל שאני לא מה שהוא מגדיר "יפה" זה סימן שגם האישיות שלי לא משכה אותו מספיק למרות הכל
ואני לא רוצה להוסיף לדכאון של אלא שחושבים שאנשים וויתרו עלייהם בגלל מראה חיצוני או שאולי אני פשוט לא יכולה לחשוב על מראה חיצוני כמגרעה
אבל באמת שבסופו של דבר ..אם הבן אדם שאתם אוהבים לא אידיוט מוחלט הוא יאהב אותכם בגלל האישיות שלכם ואחר כך הוא יראה כמה אתם יפים מבחוץ ומבפנים..
כל בן אדם יפה בעיניי מישהו
אז אל תאבדו תקווה 
אני בטוחה שאיפה שהוא מתחת לכיפת השמיים הזאת נמצא מישהו שיאהב אותכם בגלל שאתם מי שאתם ונראים איך שאתם נראים  :) 
נכתב על ידי , 8/8/2014 02:48  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט&quot;ו באב: אהבה מיתולוגית
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)