לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

אז...באים לפה הרבה ?


לאחרונה הייתי דיי עסוקה

למרות שבעיקרון לא עשיתי כלום 

 למדתי הרבה

שהתברר כמעט

גם ישנתי המון

אני בשלב כזה בחיים 

שהתפקיד שלי בעולם זה לבזבז אוויר 

הוווו ולאכול סופגניותתתתתת

ברוך אתה אדוניי בורא הבצק המטוגן שהכל משמין בדברו *_*

 

לאחרונה אני לא יכולה לישון אם לא חשוך לי בחדר ושקט

זה הזוי כי תמיד פחדתי מהשלוב של שקט וחושך 

יכלתי לישון בחושך רק תחת שתיי נסיבות:

1. עוד מישהו ישן איתי בחדר /מיטה

2.בבית של אבא שלי 

אצל אמא שלי אף פעם לא ישנתי בחושך בשקט ועכשיו אני לא יכולה לישון בלי ..מוזר לי..

 

לאחרונה אני ממש מקנאה בחברות המאמינות שלי 

שמתפללות כל יום 

שהדת מרגיעה אותן

נורא בא לי לחזור לזה אבל אני לא אצליח 

התפללתי לראשונה בכיתה ו' 

תחת איזו שהיא גחמה

ואז זה התחיל לחפור אז הפסקתי ..אמרתי שאני אחזור לזה כשאהיה גדולה יותר

בכיתה י' המורה שלי לדת חפרה לי על כמה זה אסור להתחיל ולעזוב אז חזרתי ..ובאמת חשבתי שאני אצליח להתמיד הפעם ..היתי מאוד תמימה..ואז ביא' אני וחברות שלי חזרנו לזה שוב ואני עזבתי שוב..הן פחות 

כששמעתי על המחלה של אבא שלי חזרתי לבקש עזרה מהדת ואני זוכרת שהבטחתי לעצמי שלא משנה מה יקרה אני אמשיך להתפלל אבל אז אבא שלי נפטר ולא מצאתי בזה תועלת שוב..הרגשתי ממש אנונימית בעיניי אלוהים ..כאילו לאלוהים אין מושג מי אני ..כי לא משנה מה בקשתי שום דבר לא התגשם..

אבל עדיין זה טוב שיש לך במה להאמין בגלל זה אני רוצה את זה אבל..

 

לאחרונה לא עדכנתי כאן הרבה ..הפעילות שלי בישרא מסתכמת בשאלון השבועי

פשוט לא היה לי מה לכתוב

אני זוכרת שבכיתה י' הגיע סופר כלשהוא לנאום בבית ספר שלנו (היה לו שם מסובך אז שכחתי למרות שבמשך שבוע תכננתי לקרוא את הספר שהוא כתב אבל שכחתי גם מזה..מעניין אם מישהו זוכר..אני אשאל מחר..)

בכל אופן! 

הגיע השלב של השאלות והוא ענה על משהו ואמר " אתה כותב כשאתה מרגיש" 

ולאחרונה אני דיי בורחת ממה שאני מרגישה 

אז לפי התאוריה שלו ,זה הגיוני זאני לא כותבת..

לפי התאוריה שלי..אני סתם עצלנית ..

 

אני לא זוכרת מתי לאחרונה קרה לי משהו טוב

אני לא זוכרת מתי לאחרונה יצאתי עם חברות גם מה שנורא נדיר כי אני יוצאת עם חברות כל סופש 

 

מה עוד ?

 

לאחרונה אני אוכלת הרבה סופגניות 

כדאי שאני אפסיק כי ..you are what you eat ואני מתחילה להרגיש עגלגלה 

 

אמממממממ 

זהו

לא קורה כלום בחיים שלייי

אני במשבר שעמומי

שזה בעקרון כמו משבר קיומי רק עם שעמום על

פיס אווט (מה הסיכויים שמישהו הבין את זה ? )

נכתב על ידי , 12/11/2014 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)