לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

תשובות לשאלון השבועי


היית נולדת למין השני?
יאו בטח הייתי בן ממש פופולרי וחתיך

הורייך היו מחליטים להדיר את כל המכשירים האלקטרוניים מהבית?
יכלתי להיות בן אדם הרבה יותר יעיל


היית יותר גמישה/חזקה ומהירה באופן משמעותי?
אז הייתי יותר גמישה/חזקה ומהירה באופן משמעותי

היית הופכת אלרגית למזון האהוב עלייך?
הייתי רזה יותר חד משמעית
וגם מאוד עצובה (כאילו..עד שאני אסתכל על עצמי במראה ואשמח שוב)

החברה הכי טובה שלך הייתה מתוודה בפנייך שביצעה פשע חמור?
זה היה ממש משעשע אותי כי החברה הכי טובה שלי אחת החנוניות
ואז כמובן אעזור לה לברוח מהמשטרה

לא היית נולדת?
*הולכת לשאול חברים*
*כולם ענו שהעולם יקרוס עבורם חוץ מהחברים הכי טובים שאמרו ואני מצטטת "יאו איזה חלום רטוב" *
*קופצת מהחלון*

לא היית מכירה את הבחור האחרון שאהבת?
כלום
פשוט כלום לא היה משתנה

היית שוברת את הרגל בשבוע שעבר?
כלום
פשוט כלום לא היה משתנה (רק שיהיה הרבה יותר קשה להכניס ולהוציא אותי מהמקלחת......
ומביך)

נכתב על ידי , 17/11/2014 17:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)