לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2014

מתוק עם נגיעות של מריר..


היום הרכזת הייתה חסרה אז הברזנו שוב מהיסטוריה כי ידענו שהיא לא תהיה לבדוק נוכחות 

היום הזמנו שוב אוכל מבחוץ ואני מתחילה ממש לחבב את הסלט עם השניצל !

היום גיליתי שאני מפחידה את הילדים מכיתה ט' וי' כי הם בטוחים שאני ביץ' מהגהנום ..וכמובן חברים שלי לא מהירו להכחיש ואפילו סיפרו להם סיפורים..זה היה מחמיא יותר ממה שזה נשמע !

היום הוא גילה שהוא עבר , מה שלא הפתיע אף אחד מאיתנו אבל כל כך שמחתי לשמוע ועם זאת ממש התעצבתי

היום עשיתי מחקר מעמיק יותר בנושא לימודי רפואה בצרפת , וסעמק זה כל כך...

היום חקרתי עוד אוניברסיטאות בצרפת אבל ננעלתי על אחת -זאתי שהכי קשה להתקבל אלייה..כמובן..איך לא?

היום ראיתי אותו מדבר עם האובססיה והייתי צריכה להעמיד פנים שאין לי מושג מי זה ושאין לי את המספר שלו בפלא שלי תחת השם "בעלי♡♡♡"

היום היא סיפרה את הבדיחה הכי מצחיקה ששמעתי מזה שנים .בדיחה שנונה מארץ השנינות ובא לי לבכות מצחוק רק מלהזכר

 

היום היה עוד יום שלא דיברנו בו ואני לא אשקר אני מתחילה להרגיש בודדה יותר ממה שחשבתי שארגיש..חשבתי שאני אמצא לך תחליף באנשים אחרים אבל זה לא אותו הדבר ..אז הנה אני מספרת לבלוג את מה שאני לא יכולה לספר לך ותוהה מתי זה יגמר כי נורא בא לי להראות לך את התמונה שכל כך חיכית לה! ולשתף אותך בחיים הטריויילים שלי..

מחר בטח יראה אותו דבר ..

אלא אם כן...

נכתב על ידי , 1/12/2014 18:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)