לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2014

הגשמה עצמית (?)


שני דברים שאני בחיים לא אוותר עלייהם:

על עצמי

ועל דצמבר!

זה טיפה הזוי שנשאר רק חודש לשנה הכי גרועה בחיים שלי 

זה טיפה עצוב שכל סילבסטר אני מתחננת שהשנה החדשה תהיה טובה יותר ומתאכזבת כל פעם מחדש..

אבל משום מה

בהיסטורית החיים שלי כל פעם שמגיע דצמבר אני מרגישה צורך לשפר אותו

שישאר לי זכרון מתוק למרות הכל 

חודש שיאמר לזכותי שעשיתי בו משהו

אז כן 

אני חדורת מוטיבציה וחלומות:

לעבור את מבחני הטרימסטר בהצלחה

להנות בטיול השנתי 

להנות בטיול לפריז 

להנות כשאני עושה ספורט..........

לא לריב עם אף אחד לחודש אחד שלם (זה כמעט בלתי אפשרי עבורי , אבל אני אנסה)

לפתוח את הקופסא השחורה 

לצפות בדיסק

לבקר את הקבר ..(אני חייבת לעשות את זה לפני שתגמר השנה..לא הייתי שם אף פעם וכבר עברו ארבעה חודשים..חשבתי שזה לא משהו שכולם צריכים אבל כנראה רק ברחתי מזה כי פחדתי אבל אני פתאום מאוד רוצה ..)

אני לא הולכת להפסיד לך שנת 2014!

 

בנימה אחרת :

מדהים שהגענו ל2014 והעולם עוד לא נחרב

אנחנו ממש מתעלים על עצמנו !(קולטים השמש לא תזרח מחר ...)

נכתב על ידי , 2/12/2014 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)