לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2014

כשהחתול לא כאן...


לי 

פשוט לי

לא מזל טוב לי 

כי אין לי מזל 

ושום דבר לא היה טוב היום

אז

לי

טוב....להגיד ששום דבר טוב לא קרה לי היום יהיה שקר

כי אכלתי את הסטייק.הכי.מדהים.שיש. 

גם ה"ממרח תפוח אדמה" (הדרך הפלצנית של המסעדה להגיד פירה) היה מושלם

אבל אם אוכל זה הדבר היחידי שעשה לי את היום הולדת אז סביר להניח שלא היה לי יום הולדת טוב במיוחד לא?

בצרפתית יש פתגם שאומר "כשהחתול לא כאן , העכברים רוקדים"

נתתי להם בקושי שניה לבד 

והם איך שהוא הספיקו לרקודדדד

הבעיה בטעויות זה שאי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה 

אין לי הרבה מה לעשות בנידון

שום דבר לא ישתנה

אני לא כועסת כמו שהייתי כשרק נודע לי 

בעיקר כי הם ביקשו הרבה סליחה ואני יודעת שהם מרגישים כמו חרא עכשיו אז אני שמחה קריצה

זה לא באמת משנה אם זה היה היום או לא

בכל יום זה היה מבאס אותי אבל עכשיו כשאזכר ביום הולדת הזה זה הזכרון היחידי שיעלה לי..למרות שכמו שידיד שלי אמר לא כל יום הולדת אני צריכה לזכור *בעודו מזמין לי עוד קוקטייל* 

 

אז כמה דברים שלמדתי היום :

1.אני תמיד צודקת.ידעתי שזה יקרה .הם אמרו שלא.כמובן שאני צדקתי..ובהיותי אישה זה משמח אותי אז לפחות להתענג על תחושת הצודקת לא משנה במה..

2.לא לסמוך על אנשים בעיניים עצומות..פשוט טעות

3.אני לא בנויה לאכוהול..כאילו לא הבנתי אף פעם למה קוראים לזה משקה חריף ..כאילו סלסלה זה חריף ..טבסקו זה חריף..למה שמשקה יהיה חריף ? ..חשבתי לעצמי עד שטעמתי והרגשתי ששורפים לי את הגרון מבפניםםםם..מצד שני להתחיל עם וויסקי לא ממש הדרך האולטימטיבית להכנס לחיי האלכוהוליזם..אני מרגישה שקיצרתי את תוחלת החיים שלי ב50 שנה

נכתב על ידי , 24/12/2014 23:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)