לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימולא בהמשך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2015

טריגר *משפחה מזרחית*


פרולוג

נולדתי למשפחה מזרחית

חצי ממני בא ממרוקו

החצי השני מתימן

בלי קשר לשניהם אני אוהב חתולים

 

מערכה ראשונה - שבועות 2015

הצד התימני הזמין אותי במוצ"ש

הצד המרוקאי הזמין אותי בראשון בצהריים

אני הודעתי למשפחה שאני לא בא בשישי בערב כי יש המון משפחה ביומיים לאחר מכן

 

מערכה שנייה - יומולדת לאמא

לאמא יש יומולדת היום

תיכננו לחגוג לה בראשון בצהריים

אמא היא הצד המרוקאי בסיפור

היום בערב שאר המשפחה במסעדה

הודעתי שאני לא בא כי שהודעתי במערכה הראשונה

 

מערכה שלישית - תל אביב

באלתור שלי אמרתי שאם ניסע למסעדה בתל אביב

אני אבוא

בכל זאת קרוב אליי

השוכר התל אביבי

שיצא מהבית המזרחי

הוריד את הכיפה

והמשיך

 

מערכה רביעית - יורדים מתל אביב

לאחר דין ודברים של יומיים

שכלל בתוכו 

ביטול של 8 מסעדות שונות על ידי אחי

(הטיעון המרכזי - אין שם חומוס)

(טיעון משני - לא בא לו לנסות משהו חדש)

הבנתי

שאין עם מי לדבר

ויתרתי

 

מערכה חמישית - התפרקות

אמא שלי התפרקה

נפשית

פיזית

מה שהיה ניסיון ליוזמה נחמדה שלי

קרס

הצעתי לחזור להצעה הראשונית

סעו בלעדיי

הההצעה נפלה

זה או שון או כלום

לעזאזל

 

מערכה שישית - אחים שלי

בסוף הגענו להסדר

אח שלי יקפיץ אותי

אחותי תחזיר אותי

אני לא אסתמך על תחבורה ציבורית

שלום בית

 

מערכה שביעית - מונית

הם לא החזירו אותי

למרות שהבטיחו

לקחתי מונית

 

אפילוג

חזרתי הביתה במונית

בכניסה לבניין חיכה לי החתול הביתי שברחוב

הוא לא מפחד ממני

ומעולם לא נתתי לו מזון

הוא מסתדר

אני יושב לידו על המדרגה

ומדבר איתו

וואלה

הוא היחיד שמבין אותי

היחיד שאין לו אהבה תלויה בדבר מולי

 

סוף דבר

בסוף

זוהי המשפחה המזרחית שלי

אלה הם האחים שלי

שלא מוכנים להתפשר מייל אחד

וחייבים חומוס בארוחת שישי

ואין להם אומץ לנסות דברים חדשים

ואין להם רצון להחזיר את אח שלהם

שיסתדר

 

לילה טוב,

שון

שכותב פוסט 6 שעות

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 23/5/2015 00:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המבט הזה


לכל אחת

יש את החברה שלה

שאני שונא

ל-ק' יש את ה'

ל-י' יש את א'

ש 'ו-ו'

ד' ו-ד' (אותו שם!)

ל' ו-א'

ר' ו-ג''

 

לכל אחת

יש את החברה שלה

שעושה לה משפט שדה שטחי

על בסיס מראה

לכל אחת

 

יש לי מלא חברים בנים

שהתפשרו על מראה

בשביל אישיות

אין לי ידידה אחת כזאת

 

השבוע ראיינתי מישהי לעבודה

מישהי לטעמי

קודם כל באישיות

אח"כ במראה

בסיום הראיון היא אמרה שהיא לא מעוניינת בתפקיד

זה שיחרר אצלי רסן מוסרי

אם היא לא תעבוד תחתיי

לפחות נצא

אז הצעתי לה לצאת

היא אמרה שהיא תחשוב על זה

היא עדיין חושבת על זה

ואין לי כוח להציק

 

סיפרתי למנהלת שלי

והיא ממש כעסה עליה

אני איש זהב

היא אומרת

ואני חושב שבכל מעגלי החברים שלי

מכל האנשים שסביבי

אולי פרט למשפחה

היא הכי רוצה שאני אמצא מישהי רצינית

אבל שנינו יודעים

שאפילו היא

לא הייתה מתפשרת

עליי

 

לילה טוב

שון

מהורהר כהרגלו

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 7/5/2015 01:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  איזה באסה, אני מאוהב





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה באסה, אני מאוהב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה באסה, אני מאוהב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)