לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימולא בהמשך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

אונס אישיות


פרולוג

 

מבחינתי לא לחשוף תמונה זה סוג של משחק מיותר,

בשורה התחתונה אתה יכול לכבוש בחורה עם שירים ושיחות עמוקות ומעניינות

אבל אם בסוף היא מגלה שאתה בעליל לא הטעם שלה

זה בזבוז זמן

 

בשורה התחתונה את יכולה לכבוש בחור באמצעות המראה שלך

אבל אם בסופו של דבר הוא מגלה שאת בעליל לא הטעם שלו אישיותית

זה בזבוז זמן

 

מראה


אנחנו נמשכים למראה

ואונסים אישיות

מוכנים להתפשר על אופי

אבל לא על מראה

אתה יכול לצאת עם דוקטורנטית במדעי המוח

אבל אם היא לא שווה

זה עלול להיגמר

 

נשמע שטחי?

אל תשחקו אותה

מתי פעם אחרונה התפשרתם על מראה, אבל באמת, בשביל אישיות?

ומתי הסכמתם להתפשר על אישיות, אפילו לקצת זמן, כשהם היו הטעם שלכם?

 

כשגבר מצחיק

וכובש

ומעניין

ולא לטעמכן

נעים מאוד, FRIENDS ZONE

אותו דבר לגבי אישה

זה המצב

אל תשקרו

תשקרו לי

אבל אל תשקרו לעצמכם

 

אתר הכרויות


כשהורדתי את התמונה באתר

התחילו להקשיב לי

כששלחתי תמונה

לפעמים המשיכו להקשיב

לפעמים לא

גם אם ממש "התאהבו" באופי

זה לא עובד

 

אנחנו קופים בסופו של דבר

חיות

יונקים

אנשים

נמשכים ללוק

למראה

אחרי שעוברים את המשוכה הזאת

ורק אחרי שעוברים את המשוכה הזו

בודקים אישיות

ואם היא לא מתאימה?

אונסים

בכל הכוח

נעים מאוד

שון

לא דוגמן

לא פוטוגני

לא נורא

מצחיק

חכם

מעניין

עד לרגע של התמונה

שטורפת את הקלפים.

 

 

מישהי

 

יצאתי השבוע עם מישהי מפה

לא הייתי סגור לגבי המראה

אבל אישיות?

כובשת

מדהימה

נסיכה אמיתית

שיחות אמיתיות

פתיחות מדהימה

כשנפגשנו

גיליתי שהיא לא היי היי היי

אבל שטויות

מסתדרים

מתמודדים

היא כשלה בהתמודדות

אחרי סוף שבוע של שיחות

הכי מעניינות שיש

קריסה

מגדל הקלפים שלה

נפל

בום

כששאלתי

מה קרה?

היא ענתה

שזה לא קשור אליי

(ואז הבנתי שזה הכי קשור אליי)

שאלתי למה היא ציפתה בבליינדייט?

והיא תיארה לי את גבר חלומותייה

חשבתי

וניסיתי

ובסוף

שיחררתי

אין לי סיכוי

אולי היא קוראת

אולי לא

זה לא באמת משנה

 

אפילוג

 

כל מי שקוראת

וחושבת

זה לא נכון

זה לא מדוייק

אני מעל זה

אני מחפשת נסיך

עם אישיות כובש

אני אגיד לה

נעים מאוד,

שון,

אישיות כובשת,

נראה אותך מתמודדת...

 

לילה טוב,

שון,

שחוזר לכתוב

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 7/8/2014 00:02  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט"ו באב: אהבה מיתולוגית
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  איזה באסה, אני מאוהב





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה באסה, אני מאוהב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה באסה, אני מאוהב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)