לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  בעיות קשות

גיל: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2021


אני בהחלט הגעתי לשפל 

שום דבר אבל שום דבר לא משמח אותי 

מעודד אותי

גורם לי לצפות ולחכות לו

פשוט כלום

אני בשפל

בשביל להרגיש רגש מסוים אני שותה

בחיים לא הגעתי למצב שיש לי אלכוהול בחדר למקרה חירום

אבל הגעתי לזה

ואני תוהה לעצמי מי אני ולאן הילדה הסבירה שהייתה פה לפני כמה שנים נעלמה

כי זו לא אני מזמן לא אני

אני לא יודעת מי אני 

פעם חשבתי שאני דיכאונית ואומללה אבל ממש לא מסתבר שהייתי בסדר גמור פעם 

עכשיו אני דיכאונית אומללה

השתחררתי לפני שנתיים

לא עשיתי כלום עם עצמי חוץ מלעלות 20 קילו

אין לי חשק ללמוד או לעשות עם עצמי משהו בא לי פשוט לשבת בחדר ולשתות עד שאני אשכח הכל

זה די מדכא :)

נכתב על ידי בעיות קשות , 9/1/2021 02:24  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבעיות קשות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בעיות קשות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)