לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

#מסובכת



כינוי:  whatt

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2015

אז ככה...


אני כבר לא כותבת פה, כנראה בגלל שהמצב השתפר בהרבה ממה שהיה כשפתחתי את הבלוג הזה, בתכלס פתחתי את זה כי הייתי בתקופה ממש ממש חרא והייתי חייבת לפרוק הכל איפשהו וזה באמת עזר, אבל עכשיו הכל הסתדר לי עכשיו אז אין לי מה לעשות פה יותר...אז כן, אני סוגרת את הבלוג שלי. גאה להגיד שאני לא צריכה אותו יותר, האמת שאני שמחה להגיד את זה, כי זה באמת אומר שהכל הסתדר לי וחזר להיות כמו שצריך...אני רק רוצה להגיד באמת תודה לכל מי שהגיב פה במטרה לעזור לי כשהיה לי חרא ולאנשים המדהימים שהכרתי פה, תודה לכולכם :) ובכללי תודה למי שבאמת קרא את כל הבולשיט שכתבתי...

 

אוהבת המון,

 

whatt

נכתב על ידי whatt , 31/1/2015 17:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



816
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwhatt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על whatt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)