לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אני, אנוכי ועצמי

בת: 9




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

"מנפלאות חייה של אלכס".. משעמם לי.


חשבתי על לכתוב משהו בשם "אלכס"..
לא משהו מיוחד, פשוט לכתוב כל מיני מקרים שקורים לאנשים (כמו קואלה וכו'..), ונדמה לי שזה יהיה יותר כיף לכתוב את זה ככה.
פרויקט ה"אלכס" יוצא לדרך! סתם, זה לא פרויקט, זה משהו קטן בשבילי כדי שיעסיק לי את השעות הבודדות.
ולמה אלכס? אני מרגישה שזה מתאים לילדה ממורמרת כמוני.
אוי, זה בטח יהיה כיף. 
לא קשור: אני נשבעת שבפעם הבאה שמישהו יפנה אליי ויקלל אותי, זה מה שאני אעשה - אסתובב אליו ואגיד 'למה את מדבר אליי בכלל?' או משהו בסגנון, ואז אסתכל עליו עד שהוא יסתובב חזרה.
ודרך אגב, חשבתי על לקרוא לזה "מנפלאות חייה של אלכס"..

קואלה סיימה. 
נכתב על ידי אני, אנוכי ועצמי , 16/11/2014 06:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה נורא, ואני שונאת ללכת לבית ספר. והפעם זה לא בגלל הלימודים או השיעורים.


כל כך הרבה לכתוב, כי לא הייתי פה הרבה הרבה זמן.
ואז היא כתבה "היי!", ונזכרתי שאני רוצה לכתוב פוסט.
אני מרגישה כזאת דכאונית, אבל מאיזשהו צורה אני רוצה להיות דיכאונית, טוב, לא כמו שאני עכשיו. אבל בסדר.

אז ככה, לא פיספסתי הרבה מקרים?
קראו לי במילה חלופית ל"זונה", אוו, איך אני שונאת קללות! וקראו לי סתם ככה, כי הם חראות, ואני לא עשיתי כלום. ועדיין ממשיכים סוג של להיות מגעילים, דווקא לקבוצת הילדים ( איך קוראים לזה?!) הזאת, ואני בדיכאון. ואני חלק מהקבוצה, ואנחנו כולנו מסתובבים יחד, זה לא הרבה הקבוצה הזאת, אבל יש עוד ילדים בקבוצה הזאת, שאני לא מתקשרת איתם הרבה. 
שיט, אני לא רוצה לעשות כלום, אבל למשהו אני אכלתי כמו מטורפת, אפילו שלא הייתי רעבה. ואז כשאמא שלי שאלה אותי מה קרה, התחלתי לבכות כמו מפגרת. ואני כן מפגרת, אז למה כמו?! כי אני נאחזת בתחושה שהכל בסדר, אבל זה לא, אז די כבר, קואלה!
חשבתי שזה יהיה פוסט ארוך, אבל אין לי כוח כי יש לי מבחן במתמטיקה ביום שני, ומחר אני יהיה די עסוקה..
ובסוף השבוע אני נוסעת עם ס' וש' לעורבני חקיין. יאיי, נדמה לי? אין לי כוח, אבל זה עורבני חקיין, אז לא משנה.
סיימתי לקרוא משחקי הרעב, והתלקחות, ואני באמצע של עורבני חקיין כי אני כל כך עסוקה, ואוו, התחלתי ממזמן, ולפני שנתיים ראיתי משחקי הרעב, ואני צריכה לסיים לראות התלקחות, כי כבר קראתי התלקחות, ואני צריכה לסיים את הספר של עורבני חקיין עד שנסע לסרט.. טוב, אז בהצלחה לי.

ודרך אגב, אני הייתי עוברת כיתה, אם זה לא היה כיתת מדעים. כי זה עוזר, החרא הזה.
אני מרגישה נורא.
ואני לא עשיתי כלום, מעניין..

קואלה סיימה.
אוףסטנדרטי
נכתב על ידי אני, אנוכי ועצמי , 14/11/2014 15:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עזרה מישהו?!


אני רוצה לעצב את הבלוג מחדש, אבל בדרך המקורית ביותר שיש..
עזרה מישהו?! 
19 שנה לרצח רבין. נדמה לי הנערה בלונדינית לקחה לי את המילים.
אני לא מרגישה טוב, נפלתי, ואני שלושה ימים בבית, וכואב לי נפשית כי לאף אחד אין זמן בשבילי, לכולם נמאס ממני.
טוב, אני מתפשרת בבלוג הזה לפחות..

הפעם רק קואלה.
בלי סיימה. 
נכתב על ידי אני, אנוכי ועצמי , 5/11/2014 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,019
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני, אנוכי ועצמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני, אנוכי ועצמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)