לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן, אלה החיים שלי :)

כל מיני קטעים שאני כותבת **אזהרה מראש** הרוב דיכאוני או אפל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

*פשוט פריקה*


אני ממש מתרחקת מחברים שלי.

אני מנסה להפתח פחות, לדבר פחות.

אני רבה איתם על שטויות, הופכת כל עניין קטן לגדול.

אני מרגישה לבד.

אני מרגישה שלאף אחד לא אכפת ממני.

אני מפחדת שעד שירד לי מידיד שלי אני מתחילה לחבב מישהו שהוא בי עם חבר.

אני אמרתי לכן ה"חברות" שלי שאני לא מסוגלת לחשוב משהו טוב על הבן אדם הזה כי הוא פגע בי הרבה ביסודי אבל אני לא יכולה להגיד מה הוא עשה כי הוא פגע בי יותר מידי אבל אתן לא מוכנות להאמין שהוא עשה משהו רע בלי שאני אספר לכן.

קשה לי ואתן צוחקות עלי.

ירדתן עלי גם כשידעתן שהנושא רגיש לי.

צחקתן על העובדה שאני אוהבת אותו אחרי שנשבר לי הלב ממנו כלכך הרבה פעמים ואולי לא ראיתן אותי במצב הכי קשה בגללו, אבל ראיתן איך האו השפיע עלי ואתן פשוט צחקתן עלי.

נמאס לי.

אתן רוצות שאני אקשיב לכן ואפסיק לפגוע בעצמי אבל תסתכלו מה אתן עושות, אתן גורמות לי להמשיך.

נכתב על ידי Well-This-is-Me , 23/8/2014 23:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Well-This-is-Me

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWell-This-is-Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Well-This-is-Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)