לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן, אלה החיים שלי :)

כל מיני קטעים שאני כותבת **אזהרה מראש** הרוב דיכאוני או אפל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

הבית


אני שונאת להיות פה. לא כיף לי בבית. פה רק יורדים עלי וצועקים עלי לעשות דברים.

אני רוצה להיות איפה שכיף לי. אני רוצה להיות בשבט והוא גם פתוח רוב הזמן והאנשים שם הם כמו משפחה בשבילי.

לא, לא כמו משפחה, הם פי 1000 יותר טובים מהם. הם מקבלים אותי כמו שאני. הם לא יורדים עלי.

שפ כיף לי אז למה אתם מחריכים אותי להיות פה? למה אתם מכריחים אותי להיות איפה שרע לי?

אני הייתי עוברת לגור בשבט אם הייתי יוכלה לבחור לעשות אתזה. לא טוב לי פה.

אני רוצה להיות שם עכשיו. אני לא רוצה להיות בבית. פה רע. פה אני מתדרדרת.

בזכות השבט אני מצליחה לרדת במשקל בצורה מבוקרת ולא בצורה אנורקסית כמו שניסיתי לעשות עד עכשיו. פה אני מורידה משקל דרך ספורט.

נמאס לי להיות בבית ולשמוע כמה אני שמנה ועצלנית ונכשלת בלימודים ופחות טובה מכולם.

אני רוצה להיות עם המשפחה האמיתית שלי. אני רוצה להיות בשבט.

נכתב על ידי Well-This-is-Me , 21/9/2014 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Well-This-is-Me

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWell-This-is-Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Well-This-is-Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)