לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

everything is possible with dark wings


Impossible is just something that has never been tried before.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2015

די. אני לא follower.


נמאס לי מלסבך דברים.
למה אני לא יכולה להיות מי שאני רוצה להיות?
למה תמיד אני חייבת להרגיש לא בנוח בסביבת אחרים?
זה מגוחך.
גם ממתי אני הfollower בקבוצה? אני אף פעם לא נותנת לאחרים לנהל אותי. אני לא מבינה את חברות שלי. למה רק מ"מנהיגת הקבוצה" אכפת להן? מה זה הבולשיט הזה? גם אני בן אדם. למה אי אפשר להתעניין בי?
כאילו זה מצחיק. כולנו הלכנו ביום העצמאות לשבת בצד כדי שהיא תוכל לספר לנו על למה היא רוצה לזרוק את חבר שלה. בדגש על ההיא. היא מרוכז בעצמה וכולן מרוכזות בה.
איך הגעתי בכלל למצב הזה?
אנחנו בני אדם שונים. לי יש דברים שאין לה ולהפך.
למה אני מקנאה בה?
די. לא אכפת לי.
מעכשיו אני משוחררת.
מעכשיו אני עושה מה שבראש שלי.
מעכשיו אני מרגישה בנוח.
הכל בראש, אין דבר שלא אוכל לשנות.
אני לא הfollower בקבוצה, אני אצור קבוצה משל עצמי. קבוצה שכולן מרגישות שוות ושמתעסקים בכולן. קבוצה בלי צביעות, קבוצה אכפתית, קבוצה שתשאר מעבר לתיכון. קבוצה שאזכור אותה בכל חיי, שבה יהיה לי כיף ונוח.
נכתב על ידי thewonderingirl , 24/4/2015 10:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  thewonderingirl

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthewonderingirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thewonderingirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)