לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

everything is possible with dark wings


Impossible is just something that has never been tried before.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2015

בהנחה שכל העולם סובב סביבי, אנחנו בתחילתו של עידן חדש!!


בתחילתם של 10 ימים נוספים לצמחונות. קשה לי נורא, ואני מתגרה בקלות, אבל אני יכולה לעשות את זה!
מה שגם קשה זה זה שרב האנשים ששומעים שאתה צמחוני, ישר מפתחים נגדך ונגד הצמחונות אנטי ומנסים לנתב את השיחה לריב.
אוכלי הבשר מבינינו שטוב להם,
אני לא מטיפה לכם שום דבר! תעשו מה שרק בא לכם!
כמו שלכם יש את הסיבות שלכם, לי יש את הסיבות שלי ואין שום סיבה שהן יתנגשו יחד.
גם די עם הטיעונים המטומטמים. כאילו ברצינות, תקראו קצת ואז תבואו להתווכח איתי.

רק בשביל עצמי כדי שאני אזכור את הדברים החדשים שטעמתי:
קציצת פולי סויה וחומוסים.
ברוקולי
פשטידת ברוקולי
אנטיפסטי (פלפל ומשהו מגעיל לבן)
טחינה שהייתה ממש דוחה אבל אפשר להכין טובה יותר.
פשטידת תרד
סלק
סלט נבטים
קציצת טבעול
גזר במרק

מה שבאסה הוא שאמא לא תומכת בזה, אז אני אצטרך לעשות הכל לבד. אני רק מקווה שהיא תחזיר לי כסף על האוכל.

יש לי סוג דם A מינוס, כך שממש טוב לגוף שלי העניין עם הצמחונות (אפילו טבעונות יהיה יותר בריא)

כל כך גאה בעצמי!

בהנחה שכל העולם סובב סביבי, מה שרב הסיכויים נכון (סמיילי קורץ), אנחנו בתחילתו של עידן חדש!!
נכתב על ידי thewonderingirl , 25/4/2015 01:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  thewonderingirl

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthewonderingirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thewonderingirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)