לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Few hours left.

Avatarכינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2019

הקאפות עולות למעלה ואנחנו בורחים מתחת לאדמה


בשבועיים האחרונים ראיתי כמות עצומה של בלוגים מפה בכלוב, עד שהייתי חייב להיכנס לפה ולראות במו עיני שהמקום הזה נסגר, כי הגירה כזו המונית לא מתרחשת סתם... הו וול. (לגבי 2 נוספים יש לי תאוריה אבל לא וודאות) וזה נחמד, כולם בקטע של בדסמ עכשיו (כנראה שחמישים גוונים עשה את האפקט) בעוד אני השתעממתי גם מזה. אני מניח שהכל טרנדי. גם מלכתוב, אני מרגיש שמיציתי. כותב בשפות אחרות ובאפיקים אחרים, היכן שאני יכול... היה מקום נחמד, היו הכרויות טובות, פחות טובות, סליחות שנאמרו לי וסליחות שאני אמרתי. חברויות שעד היום נמתחות, שיחות בשעות לא שעות, אנשים וחיבוקים. וכאלו לצערי שלא שרדו את מבחן הזמן, אולי באשמת הצד השני, בעיקר באשמת הטמטום שלי. רק נשאר לאחל לכולן וכולם רק טוב בחיים, וזהו. שיהיה לכולם/ן רק טוב. בצורה הכנה ביותר.

 

מאחל לכולם רק דברים טובים, לנצח. 

גם לעצמי, לחזור למי שהייתי פעם.

צ׳או, היה אחלה מקום. 

נכתב על ידי , 8/6/2019 13:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just G ב-11/6/2019 14:33
 





82,257

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Narrator אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Narrator ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)