לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Few hours left.

Avatarכינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2018

מזל טוב, יפיוף קטן שלי בן 16 היום.


הכלב היפה שלי, זה שמצאתי ברחוב כשהברזתי אי שם מהתיכון, היום בן 16. אני רואה אותו, חייכן ושובב ומתוק כתמיד, ילדותי וחביב עם שיער מקורזל ובו זמנית משתעל, לב חלש, אנרגיה מועטת וראייה, שמיעה ושיניים חלשים. אני נקרע, אני יודע שזמנו קצוב, שהשעון הולך רק לאחור, שהסוף הכואב והבלתי נמנע קרב. חלק בי מכין את הלב להתמודדות ומאגרי הדמעות מתמלאים לקראת יום הדין.

 

אני אוהב אותך, כלבלב קטן ומתוק שלי, אם יגיע היום שבו אצטרך להמית אותך, כדי שלא תסבול, תבטיח לי שתחייך אליי מגן העדן לכלבלבים שלך, בזמן שתכרסם נקניקיות או משמשים מיובשים ותעשה כרבולים עם כריות, תקפץ ותהיה שמח לעד. תסלח לי על היום הזה, את המעשה הזה אני אעשה רק מאהבה טהורה, כדי למנוע ממך כאב, כדי לתת לך את הפריווילגיה ללכת מהעולם בכירבול וחיבוק.

 

כלב קטן שלי שלא עשה רע לאיש, לא נשך, לא היה אגרסיבי. יצור פלאי, שמיימי ומתוק. כמה אהבה. פשוט טוהר טהור ויפה. הלוואי שהייתי יכול לחזור אחורה בזמן ליום הראשון שהבאתי אותך, רק כדי לחיות את כל התקופה איתך שוב, גם אם זה אומר לעבור את כל השיט של גיל הנעורים, שוב ושוב ושוב. זה מחיר זעום לשלם, ביחס לאושר שהבאת לי ושאתה ממשיך להביא לי.

 

פשוש מתוק שלי. מזל טוב, קטני.

נכתב על ידי , 1/12/2018 00:13  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hel. ב-15/3/2019 03:56



82,257

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Narrator אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Narrator ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)