לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

midtown


הבלוג הכי קסום ומעניין והמפתיע שיש בוא אם אתם אוהבים הפתעות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

טוב אז הינה הפוסט היצירה הריאשון שלי !!




אז הינה הנעלי בית שסרגתי לחבר שלי
הייתם חייבים ליראות את הפנים שלו כשהו ראה
אותם הוא פשוט היה בשוק מרוב אושר
וגם על הדרך חיסכון בקניית נעלי בית חמות לחורף !!! )
אז מה דעתכם ?
מי שרוצה שישאיר לי כתובת מייל אני ישלח לו הסברים ))
נכתב על ידי , 4/9/2014 08:03   בקטגוריות סריגה )  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת עליי


טוב אז כך )



זאת אני )

קוראים לי ויקה

אני בת 20 

ועשיתי את הבלוג הזה בימיוחד בגלל 

שתמיד רציתי לנסות 

תחביבים : סריגה ,ציור , קריאת ספרים וליראות סדרות אנימה 

מה אני עושה עכשיו: כרגע אני מסיימת את הששירות
הצבאי שלי וחושבת לאן להמשיך הלאה ניראה אם יהיו
לכם רעיונות להציע לי )

הבלוג : בחרתי לעשות בלוג מעורבב יהיה פה כל מה
שאני יודעת לעשות , אני יעלה דברים שסרגתי ציירתי
תפרתי את כל הרעיונות שלי פרוייקטים ואתם תיראו
תתרשמו ואם תרצו אני יראה לכם איך לעשות את זה)
 

אני אשמח לישמור על קשר בבלוג עם כולכם ודבר
איתכם .
 

נעים להכיר אתכם :)
 


נכתב על ידי , 3/9/2014 20:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חוגים וסדנאות , בלוגי בנות , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcooky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cooky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)