לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Viva La Vida


כאן כדי לעשות את מה שעושה לי טוב 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2014

היה טוב וטוב שהיה


חזרתי מגרמניה. אחריי כמעט 12 ימים.

לא נהנתי כמו שחשבתי שאהנה. הייתי רק עם ההורים ובשלב מוקדם מאוד שיעמם לי מהכל.

מהנופים, מהחברה (אחותי לא באה איתנו הפעם), מהאוכל ובעיקר התגעגעתי לבית.

התגעגעתי לחבר שלי, לאחותי ולאחיינית שלי שהם בעיקר הכל. והייתה חסרה לי אוירה צעירה ומצחיקה יותר, עם קצת יותר חיים.

אני מתביישת בזה. כי עשינו אחלה טיול והייתי אמורה להיות הכי מאושרת בעולם, ומשום מה זה לא היה זה.

אנלא הכי מופתעת אבל חשבתי שהפעם יהיה אחרת..

אז זהו, טוב לחזור 3>

 

וכמובן שגם שם לא הפסקתי לחשוב על הבחורה מהפוסט הקודם. רציתי לכתוב לה מגילה כזאת, את כל מה שעדיין יושב לי על הלב כי אני אחת שלא יכולה לשמור בבטן. רציתי לסגור מעגל ולדעת שרוקנתי הכל. אבל עצרתי את עצמי מלשלוח הודעה.

ראיתי בפייס ובאינסטגרם שהיא חזרה לאקסית שלה, זו שכלכך פגעה בה, וכתבה "אהבת חיי".

אז הגבתי לה "אם אחרי כל מה שעברתן חזרתן להיות יחד כנראה שהיא באמת אהבת חייך" והיא לא הגיבה. אז זה רק חיזק ואותי מלשלוח לה את מה שרציתי בעיקר כי לא רציתי להפגע שוב.

ואז היא שלחה לי הודעה בווצאפ בערך יומיים אחרי- שריגשתי אותה, ורובם לא תמכו בחזרה שלהן אז התגובה שלי העלה לה חיוך וכו'.

כלכך שמחתי, הרשתי לעצמי לומר לה הכל והיא לא תארה לעצמה שהמצב בכלל ככה.

ואחכ בשישי בערב יצאנו אני והחבר, והיא והחברה ^^ והיא אמרה שהיא הייתה רוצה אנשים כמוני בחיים שלה ושל הבת זוג שלה.

באמת שאני שמחה שהכל הובהר כי ירד לי טון מהלב XD

 

ועכשיו משהו לא קשור.

בכיתי כל היום בגלל שטות שחשבתי שחבר שלי עשה.

בסוף זה היה בכלל בצחוק ואני מרגישה כלכך סתומה אבל ממש תחושת הקלה חחח :-)

 

חג שמח בלוגרים, חפרתי אך התגעגעתי D=

נכתב על ידי , 13/10/2014 19:52  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש סוכות
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
155
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOne Little Star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על One Little Star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)