לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

םירפסמ לש ןמז

אינקוגניטו זה הכי בלי מסכות שהצלחתי למצוא

כינוי:  tempus

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2015

קלות בלתי נסבלת


היא: "אתה נראה לי כמו מישהו שהכל הלך לו חלק בחיים, אז לא תבין מה אני עוברת."

אני: "וואלה?"

היא: "זאת אומרת, אתה יודע... בלימודים, ובצבא... עשית צבא, אני אפילו בזה לא הלך לי..."

אני: "אמממ..." 

היא: "כאילו, אתה יודע, פשוט נראה לי... גם בפסיכומטרי וכל מה שאתה. אתה מבין אותי?"

אני: 

היא: "לכן נראה לי שאתה לא מבין אותי. אתה מבין למה אני מתכוונת?"

אני: 

היא: "כי אני לא כמו כולם." 

אני: "אני חושב שלא הכל הלך לי בקלות בחיים..."

היא: "לא, ברור, אני מקווה שלא נפגעת מזה... מהישירות." 

אני (משקר): "לא, לא נפגעתי."

 

אני בכלל לא יודע למה חשבתי שזה רעיון טוב :/

נכתב על ידי tempus , 1/12/2015 21:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtempus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tempus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)