לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העניין בתיאור הבלוג הוא שברגע שהכנסתי את עצמי לתוך קטגוריה, יש לי שתי בעיות. הראשונה היא שאני צריך להצדיק את התיאור, והשנייה היא שאני מחויב אליו ואין לי לגיטימציה לצאת ממנו (אני בטוח שיש גם יתרונות). בקיצור- לבלוג הזה אין תיאור.

כינוי:  זכר זה לזכור

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2015

רוחות קיץ


הסתכלתי בכמה קטעים שכתבתי כאן בעבר.

הכתיבה סבירה ותמימה, ופתאום גם לי יש עניין בעצמי.

הבה נסתכל על כמה תהליכים שהבשילו במהלך הזמן:

מורה בבית ספר - התפטרתי.

טיפול רגשי - עזבתי.

קבוצת טיפול - ממשיך בשנה השנייה.

מטפלת חדשה - קבעתי לשבוע הבא.

זוגיות - רחוקה כרחוק מזרח ממערב.

עבודה לשנה הבאה - יש קצה חוט שאני מקווה שיהפוך לחבל שיסחוב את כל ההוצאות.


התחלתי להתאמן לפני כמה חודשים במכון כושר. ובעצת המאמן במכון אני גם מקפיד על תזונה, ומתייחס לגוף כמו מכונה שצריך לטפל בה ולהקשיב לה. 

כמה מוזר לי לראות את גופי משתנה. פתאום הבטן ירדה, ושרירי החזה התקשו. הידיים התרחבו ואני נע במרחב בקלילות ובתחושה חדשה.

אני מוצא בכך נחמה. אולי הגוף שלי משדר לי שאפשר להשתנות, אפשר לחזור בתשובה. 

כל עוד הנר דולק, ניתן לתקן.

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 25/7/2015 11:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדתי שלי


אני נוהג להגיע בימי שישי אחר הצהריים לגן השעשועים שנמצא מול ביתי.

אני מתיישב על ספסל מוצל ומסתכל מהצד על ההמולה כאילו אני צופה במחזה קסום.

ילדים וילדות מבוגרים ומבוגרות- כולם מתערבבים והולכים לאיבוד בעולם שבו עכביש ענק, ספינת פיראטים וברווז צהוב חיים בשלום זה לצד זה.

לאחר כמה דקות של ישיבה מבטי מתמקד בילדה חמודה. הילדה כבת 6 עם שמלה ורודה מנוקדת בעיגולים לבנים.

אני מסתכל עליה כמה רגעים, ולפתע היא שלי. היא ביתי. וכך בבת אחת אני מפסיק להיות צופה מהצד והופך להיות חלק מהמופע.

אני עוקב אחריה באהבה כאשר היא עוברת ממתקן למתקן, מביט בה בחשש שהיא עולה על ספינת הפיראטים הגדולה, ומחייך שהיא צוחקת לאחר הגלישה המהנה.
אני מדמיין אותה גדלה והופכת להיות אישה, וליבי מתמלא גאווה. אני נושם אותה לתוכי, והיא מחממת את גופי.

לפתע אני קולט שאיש זר מתקרב אליה. אל תלכי איתו, ילדתי, הישארי שלי!

האיש הזר מחייך ואוחז במהירות בידה. באותו רגע, ממש כהרף עין אני מפסיק להיות אביה של הילדה וחוזר להיות צופה במחזה.

אני קם מהספסל, אוחז בשקית הפלסטיק הישנה וממשיך בדרכי. לבדי.

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 22/7/2015 15:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גבריות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכר זה לזכור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכר זה לזכור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)