לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כתיבה, אומנות , ספרות , ויותר מכול מקום לפרוק את הלב

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

לישון


הידעתם ?

 

כשנוטלים תרופות אנטיביוטיקה מסוימות, צריך ליטול אותן גם בלילה .

נכתב על ידי , 2/10/2014 02:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אמהות ודלקות


 אז מה נשמע אצלכם ?אנשים שמחים ולא חולים שכמותכם בוכה

אצלי ? הכול טוב - נחמד ששאלתם - חוץ מ... אה עינין השפעת המרגיז הזה .

רק שמיסתבר שזו לא שפעת זו דלקת ראות , או זה לפחות מה שאמר הרופא הנחמד בירושלים -איך יוצא שקופת החולים אכי קרובה אלינו היא בירולשלים ?

כן דלקת ראות . מי חולה בדלקת ראות בקיץ ?

אני מסתבר .

 

 

למרות הכול בדרך הביתה לא הרגשתי אומללה .

בעצם הייתי די מרוצה ; זה לא השפעת/דלקת כמובן ,זה גם לא בית הקפה או הטיול הקטן עם אמא אחרי הביקור אצל הרופא .

זה בגלל הכול : בית הקפה ,הטיול , אמצע היום בירושלים במקום באולפנה (!!!) 

ויותר מכול בגלל אמא .

זה לא שאני ילדה מוזנחת או משהו -ואני רוצה לנפץ סטיגמה , גם לאמאות  דתיות ועסוקות יש לפחות קצת זמן לכול ילד.

פשוט עם עוד די ארבה אחים ( כן ירבו וכו') קל לחשוב שאתה זניח ואכי לא אוהב ...

הבילוי היום עם אמא עזר לי להיזכר כמה אני חשובה . 

הוא גם נתן לי תחושה של ילדה קטנה ומפונקת .

 או שאולי אני באמת כזאות ?!

 


בכול אופן לאור מצב הרוח שלי אני שמה כאן את אחד השיר האובים עלי .

כן זה נעמי שמר .אני הואבת את נעמי שמר !

יש לכם בעיה עם זה ?עצבני

 

 



 

 

 

 

 


 

נכתב על ידי , 1/10/2014 21:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שלום לך בלוג יקר שלי .

אני מצטערת מקרב לב שאזנחתי אותך כמה ימים אחרי שפתחתי אותך ,לא יפה .

אבל קודם היו ש-ל-ו-ש-ה ימים שלמים של חג וצום לקינוח .

הגב זה רק אני או שצום גדליה הוא בעיקר חימום לדבר האמית (יום כיפור ) ?

חוץ מיזה אתה זה שאמור לשמוח על זה שאני לא כותבת כאן כול הזמן , בסוף כבר היו ניגמרים לי הסיפורים .

כמו הסיפור הנחמד על נערה חולת שפעת שתקועה לבד בביתה בקצה העולם ימינה .

שלא תבין אותי לא נכון אני מאוד אוהבת את הישובון הקטן שלי ,רק היה נחמד עם האוטובוס היה עובר יותר מפעם בשעה ... 

 

בכול אופן מעכשו אני אכתוב בך יותר - מבטיחה חיוך שטני


נכתב על ידי , 1/10/2014 11:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , המתמודדים , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיי"לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיי"לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)