לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג בנות

שלום אני ליאור וזה הבלוג לבנות בלבד בלוג שעוזר לבנות להתעדכן בכל מה שחשוב בבלוג הזה גם תינתן עזרה לבנות בנושאים פרטיים אתן יכולות לפנות אליי גם לאימייל בואו לא ניתן לדברים להשתלט עלינו וגם נתעדכן במה הכי שווה ללבוש ביוש

כינוי: 

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014


היי, בנות!

אחרי שכתבתי את הכתבה מה ללבוש ליום הראשון בלימודים ולא כל כך אהבתן אותה

החלטתי לעשות משהו שונה 5 לוקים חדשים לסתיו ולחורף שמתקרבים אלינו במהירות

אז בואו נתחיל?

(לא את כל הלוקים אני חיברתי יש דברים שחברה שלי שהייתה בחו"ל ראתה במלא חנויות והחליטה

לספר לי עליהם ועוד משהו החלפנו כותבת עכשיו אני הכותבת לי קוראים ליאור

וזה כתובת האימייל שלי אם יהיה שאלות)

[email protected]

 

 

 

לוק 1 - סריג אפור/לבן + מכנסיים בצבע בורדו + מגפונים + צעיף. לוק פשוט מהמם, לטעמי. צבע בורדו זה ה-צבע של הסתיו שמשתלב נהדר עם אפור או לבן. מובן שאין כמו סריגים בחורף, מגפונים פרוותיים חמודים וצעיף מושלם שסוגר את הפינה (; ממליצה להתאים את המגפיים והצעיף לצבע של הסריג, אבל לא בצורה מוגזמת. למשל: ללבוש - סריג לבן + מכנסיים בצבע בורדו + מגפונים בצבע חום + צעיף בצבע חום. לא ללבוש - סריג אפור + מכנסיים בצבע בורדו + מגפונים בצבע אפור + צעיף בצבע אפור. אני מתכוונת, שלא כדאי להרכיב לוק רק משני צבעים ולהתאים כל פריט לצבע אחד, אלא לשלב 3-4 צבעים.

 

לוק 2 - ז'קט בייסבול + סקיני בצבע ג'ינס + נעליים גבוהות/סניקרס/מגפיים צבאיים. לוק מגניב לגמרי, ז'קט בייסבול הוא אחד הפריטים האהובים עליי בארון. אתן יכולות ללבוש אותו עם חולצה פשוטה לגמרי מתחת ולבחור אם לפתוח או לסגור אותו, שתי האפשרויות מהממות. אני מציעה להתאים את צבע הנעליים לאחד הצבעים בז'קט. כדי להפוך את הלוק לעוד יותר מדליק, אתן יכולות ללבוש ג'ינס עם קרעים, אבל גם סקיני ג'ינס רגיל יילך מעולה. לדעתי, לא צריך להוסיף עוד אקססוריז כי הז'קט, הקרעים והנעליים מספיק מיוחדים ולא נחוצים עוד פריטים, אבל אם אתן מוצאות שכן ויש לכן משהו שמתאים, לכו על זה!

 

לוק 3 - חולצה שחורה + חצאית עם דוגמה (משבצות/פרחים/פסים וכד') + נעלי בובה/אולסטאר שחורות/אפורות + כובע צמר. לוק חמוד ומקסים! חולצה שחורה, אולסטאר/נעלי בובה וכובע צמר זה הכי פשוט שיכול להיות, והחצאית עם הדוגמה משדרגת את הכל. אם אתן מרגישות לא בנוח עם חצאית, אתן יכולות ללבוש גרביונים ו/או מכנסיים קצרים מתחת.

 

לוק 4 - מעיל וסט אפור + חולצה לבנה + טרנינג ורוד + מגפונים + פפיון ורוד. הלוק המושלם לבנות שאוהבות בייסיק. חולצה לבנה, טרנינג ומגפונים פרוותים - הכי בייסיק שיש! אבל ברגע שמוסיפים את מעיל הווסט (אני מקווה שאתן יודעות למה אני מתכוונת), הלוק הופך להיות הרבה יותר מיוחד. הפפיון הוא עוד אקססוריז חמוד שמוסיף - אפשר לפזר את השיער, לקחת קבוצה של שיער מכל צד ולאסוף מאחורה עם הפפיון, יוצא מהמם.

 

לוק 5 - ג'קט עור שחור/חום + סקיני ג'ינס + נעליים גבוהות/מגפיים + שרשרת/שעון. לוק ממש יפה, שלדעתי, מתאים לערב. ג'קט עור יכול לשדרג כל כך הרבה תלבושות. מתחת לו, כמובן, ללבוש חולצה ארוכה או קצרה, תלוי במזג האוויר, ולפתוח או לסגור אותו. לג'קט כזה הכי מתאימות נעליים גבוהות. ניתן לשלב שרשרת או שעון בתור אקססוריז כדי להוסיף קצת ייחוד ללוק.

 

אלה היו כל הלוקים שלי לסתיו הזה. מקווה שנהניתן וחידשתי לכן כי השקעתי המון. שיהיה לכן סתיו מושלם ♥♥

 

 

נכתב על ידי , 28/10/2014 17:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המושלמת אוור ב-7/11/2014 21:11
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: עד גיל 14 , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור אבקסיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור אבקסיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)