לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג בנות

שלום אני ליאור וזה הבלוג לבנות בלבד בלוג שעוזר לבנות להתעדכן בכל מה שחשוב בבלוג הזה גם תינתן עזרה לבנות בנושאים פרטיים אתן יכולות לפנות אליי גם לאימייל בואו לא ניתן לדברים להשתלט עלינו וגם נתעדכן במה הכי שווה ללבוש ביוש

כינוי: 

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

פוסט 3 יוצא לדרך


היי בנות קודם כל אני מאוכזבת מתגובות של כמה בנות פו 

אני לא כותבת לעצמי זה בלוג של כמה בנות שהן חברות שלי  אני כותבת את הפוסטים חלק אחראיות על העריכה ועל העיצוב 

וזה לא משנה לי עכשיו 

הייתה תגובה אחת 

מילדה בשם

מישהיא שכתבה שאני כותבת לעצמי את כל הפוסטים והתגובות 

כן חלק מהתגובות אני כתבתי ורואים שאני כתבתי כתבתי שם כל מיני פעילויות והמלצות ורואים שזאת אני אני לא אומרת שזאת לא אני 

זה ברור ומובן

אבל בגלל שאנחנו צוות אנחנו כותבות אחת לשנייה אם הפוסט יפה העיצוב יפה 

אז אני לא כותבת לעצמי 

אני מקווה שהילדה שכתבה את זה תמשיך לעקוב  אחרי הבלוג ולא תעזוב אותו 

וקיבלתי תגובה שכתוב בה בגלל שכתוב שאני בת 10 הבלוג שלי הוא של ילדים קטנים אז אני ירגיע אתכם ואומר שאני לא בת 10 אני יותר 

גדולה פשוט כתבתי גיל מסוים של אחת מהצוות 

אז בואו נתחיל בפוסט 

 

עוד חמישה ימים חוזרים ללימודים וכולם שואלים את עצמם את אותה שאלה מה לבוש ליום הריאשון

בבית הספר שלי יש תלבושת אחידה אבל אני לא נותנת לזה להפריע לי בכלל 

רוצות לדעת מה אני לובשת ביום שני

אני לובשת חולצת בית ספר שחורה חדשה 

וג'ינס סקיני צמוד בצבע כחול הכי כההה שאתם יכולים לחשוב עליו אפילו יש אנשים שחושבים שזה שחור 

כדי לשבור את השחור אני ישים חגורת בד ציבעונית בצבעי קיץ מגניבים 

ואני ישים צעיף קיץ צבעוני

ברור שאעשה תסרוקת מיוחדת בשיער התסרוקת מיוחדת אבל קלה 

רוצים לראות איך עושים אותה בסוג השיער שלי הנה התשובה 

השיער שלי מעורב מה זאת אומרת?

למעלה הוא חלק באמצע הוא גלי ובקצוות מתולתל אנשים אומרים שהרווחתי את כל הסוגים אבל אני רוצה להתמקד בשיער החלק

כי הוא יותר מתאים לתסרוקת אז שלב אחד 

1. לעשות פן חלק 

2. לשים חומר לעיצוב שיער מחומרים טבעים

3. לקחת קצה אחד של השיער ולקלוע אותו לצמה

4.לעסוף את השיער והצמה לצורת קוקו גבוה לקשור עם קוקיה מדליקה 

5. לשים פפיון חמוד בשיער 

6. גמרנו

בקשר לטיק ליום הריאשון כדי לקחת טיק צד קטן כי ביום הריאשון לא לומדים את כל המערכת

דברים שחשוב שיהיה בתיק

חשוב שיהיה בתיק 

מראה

מסרק 

מגבונים

פצירה

מסטיקים

קרם ידיים

ג'ל לניקוי ידיים

פאלפון

ארנק עם כמה שקלים

אוזניות 

וזאו לבינתיים מקווה שנהנתםמוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשון

 

נכתב על ידי , 28/8/2014 12:31   בקטגוריות בנות, בית ספר  
הקטע משוייך לנושא החם: שינויים ופתיחת שנת הלימודים
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנהלת האתר ב-31/8/2014 17:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: עד גיל 14 , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור אבקסיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור אבקסיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)