לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is it that simple?


להיות מאושר? האם זה כזה פשוט? המון חברים, ועדיין מרגיש לבד.. רוצה למצוא את האחת, רוצה להצליח, שיבינו אותי, שיחלקו איתי, רוצה לחיות.. יכול להיות שהכל באמת קר קודר ואנוכי? אולי אני אף פעם לא אהיה מאושר? אולי אני סתם מדאיג את עצמי..טוב נו לפחות נהנה מהדרך :)

Avatarכינוי:  WhyMan

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

שנה מתוקה כדבש




חג. כל חבר בפייסבוק ובכלל מציג את הפילוסופיה שלו לגבי שליחת הברכות בSMS בשיחת פלאפון או בפייסבוק. אתה מקבל שיחה אישית מכמה חברים ואומר לעצמך "איזה חברים טובים הם" , ואחר כך מקבל הודעה מועתקת בוואטסאפ מכל שאר ה"חברים". רגע, גם אחותי שלחה לי דרך הוואטסאפ ?!!


אתה מתקשר לחבר הכי טוב שלך ומאחל לו ברכת שנה טובה ומראה שאתה לא מזוייף כמו כולם, למרות שאתה חושב לעצמך : "למה הוא לא התקשר קודם?!? "  וכמובן יש את המתייגים הקבוצתיים. אלו שמעלים תמונה של דבש לצד דבורה, בכתורת כתובה ברכה נחמדה, ואז אתה קולט שמתוייגים שם 50 איש. תודה רבה לך שנתת לי חג מלא בהתראות חבר יקר..


וסוגי הברכות.. זה הדבר הכי מצחיק. יש את אלו שמברכים מתוך מחסן מילים מוכר וידוע של שנה טובה ומוצלחת, שתהיה מתוקה כמו דבש (מזכירים קצת את האלו שבברכות יומולדת רושמים "אושר ועושר שמחה וכושר"..), יש את המברכים הסולידים של "חג שמח", בכל זאת צריך לצאת ידי חובה, ויש את אלו שעפים על עצמם בברכה שלא נגמרת.. איפשהו באמצע אתה מפסיק לקרוא ומעמיד פנים שקראת עד הסוף. אבל יש איתם בעיה - הם גורמים לך להיות חייב להם ברכה באורך דומה.



אחרי שעברנו על המקרים הסולידים והנפוצים.. בואו נעבור על המקרים היותר בעיתיים.


ברכה לאקס/ית - ברכה סולידית ודי מצומצמת (אם בכלל) על מנת לא לצאת מתגעגע או חס וחלילה באמת לברך מכל הלב, שתסבול הזונה הזאת. אם יש תגובה חזרה, אתה פאקניג מודד את האורך שלה בסרגל כדי לבדוק שזה אישי (מה שזה אף פעם לא) , ואם אין תגובה? שיתקע לה התפוח עם דבש בגרון.


ברכה מחבר שאתה שונא ואתה לא בטוח אם היא הסוואה לליבון העניינים ביניכם - בדומה לברכה לאקס/ית, היא לא מתלהבת יותר מדי והיא נועדה לבדוק את התגובה שלך. הסוד הוא להראות שאתה לא נוטר טינה, ולשלוח ברכה באורך דומה לשלו, בכל זאת כל הכבוד לו ששלח :)


ברכה מזאת שדלוקה עלייך - לא משנה מה רשום, בסוף יש לב מסגיר עם סימן של נשיקה. אם אתה לא בעניין אתה פשוט מחזיר ברכה עם סמיילי בסוף, ואם אתה בעניין.. שיהיה לך חג שמח ;)


ברכה לזאתי שיש לה חבר - לכל גבר יש את רשימת הבנות התפוסות שהוא מחכה שיתפנו, עד אז, למה לא לשמור אותה על אש קרה ?


ברכה שאתה מתחרט עלייה - לא משנה למי שלחת אותה. קיבלת בחזרה "גם לך :)". אני לא ראיתי מה רשמת, ההשקעה שלך נוצצת מדי.



ברכות לחג.. Is it that simple? 


מקווה שהעליתי לכם חיוך ורגשות הזדהות, הכי חשוב שיהיה לכם חג שמח ושנה טובה (מתוקה כדבש קריצה )

 

 

נכתב על ידי WhyMan , 26/9/2014 17:02   בקטגוריות Is it that simple?  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhyMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhyMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)