לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is it that simple?


להיות מאושר? האם זה כזה פשוט? המון חברים, ועדיין מרגיש לבד.. רוצה למצוא את האחת, רוצה להצליח, שיבינו אותי, שיחלקו איתי, רוצה לחיות.. יכול להיות שהכל באמת קר קודר ואנוכי? אולי אני אף פעם לא אהיה מאושר? אולי אני סתם מדאיג את עצמי..טוב נו לפחות נהנה מהדרך :)

Avatarכינוי:  WhyMan

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

Breaking news : you need to set yourself some goals in life


 


מהי המטרה שלכם בחיים? איך יראו החיים שלכם אם תחליטו ללכת על חלומות "לא ריאלים"? אם תשאפו גבוה ותיכשלו, זה באמת כזה נורא? מה הייתם רוצים בשביל הילדים שלכם? אילו חלומות שווה להשאיר ואילו לזרוק?

 

- חלק 1 -


אדם חכם אמר פעם : "להאמין באלוהים הופך את החיים לפשוטים יותר". לאלו מאיתנו שלא מאמינים בחיי עולם הבא, אני רוצה שתקחו רגע שנייה לענות על השאלה הזאת - למה אתם חיים ?


לזיין כמה שיותר ? להשיג כמה שיותר כסף ? להיות מאושרים ? להיות שחקני הטניס הכי טובים בעולם ? אתם חייבים לחיות בשביל משהו, למה כזה קשה לכם לענות על השאלה הזאת?


בעיני לחיות זה איזשהו צורך אבולוציוני, שהרי אם לא היינו חפצים בחיים, היינו מתים. וקיום האנושות היה נפסק. אז אם אנחנו כבר נאלצים לחיות, לא כדאי שנעשה את זה כמו שצריך ?! תחשבו על כל אותם אנשים שאתם מסתכלים על החיים שלהם ומדמיינים כמה כיף זה היה להיות במקומם.. ביל גייטס, בר רפאלי, מרק צוקרברג וכו', למה שלא תהיו במקומם ?! בגלל שאין לכם תואר? לא סיימתם בית ספר? אתם לא יפים מספיק? Fuck it. הרבה אנשים הצליחו בחיים האלה, זה שההצלחה נהפכה למעין "חלום" ולא לדבר מציאותי, זאת לא סיבה לא לרצות את זה. תוציאו לכם מהראש את הפחד מכישלון, אם בכל דבר הייתם מצליחים בקלות, לא היה טעם להצליח.


פעם היו שני אחים ולהם הייתה חנות אופניים. החיים שלהם היו נורמטיבים לחלוטין, חיים בורגניים של ממש. עד שיום אחד הם החליטו, "בא לנו לעוף!".

כמה טיפשי זה נשמע? טיפשי מאד. דמיינו לכם שבעל חנות המכולת שנמצא מתחת לבית שלכם יחליט שבאלו לטוס לירח.. זה בערך הקנה מידה.


אבל לאותם אחים לא הזיז מה הייתם חושבים, הם לקחו חלקים של אופניים ושאר גרוטאות, הרכיבו מהם איזושהי עיסת מתכת, עלו לגבעה, וקדימה לעוף !


נשמע כמו שני אחים בני 13 נכון? האחים האלו הם האחים רייט. בזכותם היום אתם יכולים לטוס ממקום למקום.



המטרה שלי בחיים כמובן היא להיות מאושר. ועל מנת להיות מאושר, החיים שלי מורכבים מכמה מיני חלומות, שהגדול מביניהם הוא זה : 

אני רוצה להיות מסוגל לקנות כל מה שבא לי, ומתי שבא לי. תראו עד כמה פשוט זה כשאני מנסח את זה ככה. פשוט, אך קשה. שהרי אם זה היה קל אף אחד לא היה מתאמץ משקיע ועובד. אני כל החיים ארדוף את החלום הזה ואף פעם לא ארפה.


"ומה אם לא תצליח?" - ומה אם ההורים שלכם היו מחליטים שילד אחד זה מספיק ואתם זה כבר יותר מדי? ההצלחה כאן היא לא רלוונטית, העניין הוא הרצון. העניין הוא לפעול ולחיות לפי זה, ותמיד לחשוב איך אפשר לפרוץ הלאה ואיך אפשר להיות הכי טוב והכי מצליח בתחום שאני עוסק בו.


אבא שלי תמיד אומר לי : "תכוון גבוה, מקסימום, תפגע במקום טוב ליד". גם אם לא אשיג את אותו חלום נכסף, אני בטוח שאהנה מהתהליך. הרצון והשאיפות קדימה יציתו במעמקי נשמתי את האש שתגרום לי להרגיש חי.


"מה הוא מבין.." - מה אכפת לכם מה אני מבין, תחשבו על החיים הפרטיים שלכם. כל מה שאמרתי עד עכשיו יכול להתאים לכם? אם כן, אז מעולה, תתחילו לגרום לחיים שלהם להיראות כמו שאתם רוצים במקום לשבת ולהמשיך לקרוא ! (סתם אני צוחק.. ישבתי כתבתי והשקעתי מזמני.. לא תקראו עד הסוף קריצה ? ) אם התשובה היא לא, תחשבו מה הסיבה שזה לא מתאים לכם? יכול להיות שאתם סתם מתרצים לעצמכם תירוצים? אם יש סיבה מעשית

פאקינג תפתרו אותה ! אנשים התחילו ממצב גרוע משלכם והצליחו..



אנשים מפחדים להביע את השאיפות שלהם קדימה, מפחדים להתקדם, לצאת מאזור הנוחות. "העתיד שלי בסדר" אתם חושבים לעצמכם. אני אלמד אעשה תואר ואמצא לי עבודה מכובדת. אולי בכלל אכנס לעסק המשפחתי שמרוויח די טוב. אולי אני בכלל אתחתן עם מישהי עשירה, אי אפשר לדעת. נכון שאי אפשר לדעת, אבל לשבת כל היום על התחת ולחכות שהחיים "יעשו את שלהם" לא יקדם אותכם לשום מקום.


"אבל איך משה ודני, שלא למדו הצליחו? והנה תראה את רן, למד 3 שנים והיום הוא בהייטק מרוויח יפה, כולם מסתדרים בסוף, לא צריך לעוף על עצמך" - תארו לכם שמשה דני ורן, היו עושים את אותה ההשקעה, רק פי 10 ?! מה אז היה קורה?
"תהיה רציני מה הם כבר יכלו לעשות שהם לא עשו.."
"מה שהאחים רייט עשו. הם יכלו לחלום"


אני ממש לא מזלזל בשום עבודה ובשום מקצוע, אבל אם יש לכם חלום, אפילו אם אתם מוכרי אופניים, לכו על זה !


יכול להיות שכרגע אין לכם מה לעשות עם המידע הזה, אבל תשמרו את הרעיון והאמונות הללו לרגעים חשובים בחיים, רגעים בהם רבים יצקצקו בזלזול לאחר שיחשבו את סיכוי ההצחה הנמוכים של הזדמנות כלשהי שתקרה בדרכם. ברגעים האלו, זורחים אנשים אמיתיים.


 

-

 

 

קוראים יקרים, אשמח אם תשאירו תגובה ותביעו את דעותיכם, המשאב הכי גדול שיש לנו על הכוכב הזה הוא בני אדם, צריך לדעת להשתמש בו כמו שמשתמשים בידיים והרגליים. מקווה שנהניתם מהקריאה

נכתב על ידי WhyMan , 27/9/2014 14:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhyMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhyMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)