לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is it that simple?


להיות מאושר? האם זה כזה פשוט? המון חברים, ועדיין מרגיש לבד.. רוצה למצוא את האחת, רוצה להצליח, שיבינו אותי, שיחלקו איתי, רוצה לחיות.. יכול להיות שהכל באמת קר קודר ואנוכי? אולי אני אף פעם לא אהיה מאושר? אולי אני סתם מדאיג את עצמי..טוב נו לפחות נהנה מהדרך :)

Avatarכינוי:  WhyMan

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

איך לארגן יציאה עם החברים


 

 

מי מאיתנו לא אוהב לצאת עם חברים?! להעביר את הערב בצחוקים ושתיית אלכוהול מרובה תוך כדי ספיגת חוויות חדשות..

הבעיה היא.. איך בכלל מארגנים יציאה?!

 

השעה רבע ל10, משעמם. אתה מחליט לשאול את החברים בוואטסאפ מי רוצה לצאת. אלו הם הרגעים בהם קבוצת חברים אמיתית נמדדת, ובמקרה זה החברים מתחלקים לשלושה חלקים..


הזורמים - החברים הכיפים נמצאים שמה. איך שאתה מעלה את עניין היציאה, הם הראשונים להגיב ולומר שהם בעניין. כיף לדעת שיש חברים כאלו ספונטנים וזורמים שתמיד בעד לצאת ולעשות כיף. מצד שני, כשהם לא מגיבים להצעה שלך לצאת, אתה מבין שאתה בבעיה וכנראה שלא תהיה יציאה היום..


*תופעות נפוצות : הם כבר יצאו. הם כל כך רוצים לצאת עד כדי כך שהם מלהיבים את החבורה לצאת למקום שאתה בכלל לא רוצה ללכת אליו. באים בטענות כלפי אלו שלא רוצים לצאת.


הפסיבים - אלו הם החברים עם התגובה הכי פשוטה. הם פשוט לא מגיבים לשום הצעה לצאת. הם מחכים לראות מה השאר יגידו או יעשו. מה שמעצבן זה, שאין להם באמת משהו אחר לעשות.


*תופעות נפוצות : הם מודיעים שהם "יאחרו", או בתרגום חופשי: תנו לי לראות מי בא ואני אחליט אם מתאים לי. הם לא מגיבים עד לרגע האחרון. מדי פעם הם מחליטים לארגן יציאה ואף אחד לא זורם, ואז הם קוראים לך יאבש/חבר יבש/לא זורם. אף פעם לא רציתי שחבר ימות כמו ברגעים האלו.


הנאחסים - אלו הם הגרועים ביותר, חיים בממוצע בין שנה לשנתיים, מוצצים לקבוצה הנוכחית את כל שמחת החיים, ואז עוברים לקורבן הבא. כאשר אתה מנסה לארגן יציאה, לא רק שהם לא רוצים לצאת, הם מבאסים את כל שאר החברים על היציאה. "הייתי שם כבר, לא משהו" ; "אמרו יהיה טילים" אחי אנחנו חיים בתל אביב.. ; "הירח היום לא נראה לי". נתקלתם בכזה? נא ללכוד ולדווח.




הרכבתם לכם קבוצה לצאת איתה. עכשיו עולה השאלה "לאן?"

הנה מספר טיפים על מנת להחליט על מקום טוב לצאת אליו:


-לפני שאתם יוצאים לאנשהו, תבדקו שאתם בגילאים המתאימים, קרה לי כבר שאני וחברים הגענו למסיבה שהתברר לי לאחר מכן שהיא לא לגילנו אלא ל24+


-תבדקו את התחבורה העומדת לרשותכם, מי מהחברים יכול להסיע, שלא יווצר מצב בו יש לכם לאן ללכת, אבל לא איך ללכת


-תבדקו אולי אחד הבתים פנוי, אין כמו לשבת במרפסת ביחד עם כל החברים, לקנות בקבוק אלכוהול במחיר שפוי, להביא ערכת פוקר, ולהתמרמר שאין לך היום מזל בידיים ;)


-תבדקו אם האוכלוסייה במקום שבו אתם יוצאים אליו מתאימה לכם, שלא תראו כמו דובוני אכפת לי באמצע מסיבה של צבי הנינגה (מצטער לא מצאתי גיבורי על יותר BADASS מהם.. מה זה אומר עליי?)




מצאתם לאן ועם מי ללכת? תעשו חיים ותשמרו על עצמכם. משהו נדפק והיציאה התבטלה? יציאה מצומצמת יותר לבר קרוב ומוכר בעיר או סתם מפגש בין כמה חברים טובים יכולה להיות ממש נחמדה. ואם אף אחד לא יכול לצאת? תכינו לכם קערת קורנפלקס/אדממה/נשנושים, ותעשו מרתון סדרות טוב (גם לקרוא פוסטים בבלוג שלי זה נחמדקריצה)

 

תבלו!

נכתב על ידי WhyMan , 27/9/2014 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhyMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhyMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)