לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is it that simple?


להיות מאושר? האם זה כזה פשוט? המון חברים, ועדיין מרגיש לבד.. רוצה למצוא את האחת, רוצה להצליח, שיבינו אותי, שיחלקו איתי, רוצה לחיות.. יכול להיות שהכל באמת קר קודר ואנוכי? אולי אני אף פעם לא אהיה מאושר? אולי אני סתם מדאיג את עצמי..טוב נו לפחות נהנה מהדרך :)

Avatarכינוי:  WhyMan

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2014

הדברים שכולנו חייבים להתנצל עליהם..


 

 

 

יום הכיפורים בפתח, כל מתוכנן, מה נאכל בערב, איך אעביר את הזמן היום ומחר.. נשאר לי רק דבר אחד לעשות - לבקש סליחה מעצמי.

 

 

"מכתב מהצד הרע שבי"

 

אני מתנצל על הרגעים שדיברתי מבלי לחשוב.

אני מתנצל על כל אותם האנשים שאני אוהב, ופגעתי בהם.

אני מתנצל על כל הפעמים שחבר ביקש ממני עזרה, ולא נתתי לו את כל מה שהייתי מסוגל לתת לו.

אני מתנצל על כל התכניות שלא יצאו לפועל, כל הרעיונות המדהימים שיכלתי לבצע וויתרתי עליהם, כי הייתי חלש, כי לא היה לי כח רצון, כי סיפרתי לעצמי סיפורים..

 

אני מתנצל שלא האמנתי בעצמי, שלא מימשתי את הפוטנציאל שבי.

אני מתנצל שחלפו להם ימים מבוזבזים, ימים שהמכשול היחידי בהם היה אני.

אני מתנצל על כל החלומות שהיו, וחלפו.. ועל כל האנשים המדהימים שיכלתי להכיר, וויתרתי.

 

אני מתנצל על המציאות האחרת,

ההיא שהייתה מתרחשת לוליא הייתי מוותר לעצמי כל הזמן,

ההיא שהייתה מתרחשת אילו רק הייתי נלחם בצד הרע שבי.

היו רגעים בשנה, שידעתי שמה שאני עושה זה שגוי, ולא הייתי מסוגל לעצור את עצמי.

היו רגעים בהם אנשים הכעיסו אותי, נתתי לרגשות שלי לשלוט בי, פגעתי חזרה.

פגעתי ופגעתי.. ולא הפסקתי עד שלא הרגשתי את האחר מתנפץ לרסיסים בתוך עצמו.

לכולם התנצלתי, אבל מבן אדם אחד עוד לא היה לי את האומץ לבקש סליחה.

 

סליחה

נכתב על ידי WhyMan , 3/10/2014 13:12  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הכיפורים
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhyMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhyMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)