לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is it that simple?


להיות מאושר? האם זה כזה פשוט? המון חברים, ועדיין מרגיש לבד.. רוצה למצוא את האחת, רוצה להצליח, שיבינו אותי, שיחלקו איתי, רוצה לחיות.. יכול להיות שהכל באמת קר קודר ואנוכי? אולי אני אף פעם לא אהיה מאושר? אולי אני סתם מדאיג את עצמי..טוב נו לפחות נהנה מהדרך :)

Avatarכינוי:  WhyMan

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2014

איך להשתמש ברגשות שלכם בצורה נכונה





בני אדם, יצורים חזקים ונבונים ככל שנהיה, תמיד ניפול קורבן לרגשות של עצמנו. מי מאיתנו לא חווה את העצבות שהפילה אותו לקרשים, את השמחה שהרימה אותנו לשמיים, את הכעס שגרם לנו לבעור, ואת האהבה המתוקה והכל כך.. ממכרת.


בני אדם חיים שנים רבות על הכוכב הזה מוצפים ברגשות מבלי להבין אותם, מבלי להכיר אותן באמת. קחו לכם כמה טיפים שישפרו את החיים שלכם, תלמדו לתעל את הרגשות שלכם



עצבות

אתם קמים בבוקר.. מרגישים חרא. העולם רע, קר, קודר, ואפל. אין לכם מוטיבציה לכלום, כל דבר נראה טיפשי או מעצבן בעיניכם, ואתם פשוט רוצם להיות מנותקים בעולמכם הפרטי. באיזשהו שלב אתם רוצים לצאת מזה וקצת לשתף אבל אז מבינים שכנראה אף אחד לא יבין אותכם, ושעדיף להישאר מדוכדכים לבד. אנחנו מרגישים תחושת "ריקנות" , לכל אחד יש את התהליך האישי שהוא עובר כשהוא מרגיש את זה, חלק הולכים ושותים, חלק הולכים לחבר ההוא שבעת צרה יודע לעזור ולהקשיב, וחלק מעדיפים לשכב במיטה ולבהות בתיקרה.


קחו לכם נקודה מעניינת שאולי תגרום לכם להעריך את העצבות - ברגעים האלה שאתם עצובים, אתם חדים. אתם שמים לב לטבע, ליופי. אתם מסוגלים להעלות מחשבות פילוסופיות בנוגע לעולם ולחברה הסובבת אותכם. אתם מנותקים, יש לכם את האפשרות להסתכל על הכל במין מבט על שכזה ולגלות דברים שברגעים רגילים לא הייתם מסוגלים לחשוב או להבין אותם. חוץ מזה, איך היינו מעריכים אושר ושמחה אמיתית לוליא הרגעים האלה?



שמחה

כמה זה כיף להיות מאושר ולקום במצב רוח "בובספוג". העולם ורוד ומחייך, אתם שמחים, מאושרים, בדרך כלל אחרי שדברים טובים קרו לכם, ואתם שופכים אור על הסביבה שלכם. מלאי מוטיבציה, ואפילו מקבלים חשק לעשות כל מיני דברים שחיכיתם הרבה זמן לעשות.
חשבתם פעם מה נשאר לכם מהרגש הזה? מה נשאר אחרי שכל הכימיקלים שבמח נעלמים? אחרי שהסיבות שגרמו לכם להיות שמחים כבר לא רלוונטיות? במקרה הטוב זכרונות טובים. שמחה מכניסה אותנו לאופוריה, למצב שבו אנו נהנים מהרגע, ולפני שאתם חושבים לעצמכם "למה לי לרצות להרוס את זה, זה דבר טוב בעיני" תקראו עד הסוף. כאשר אתם שמחים, רוב הדברים שידרשו מכם תשומת לב וריכוז בדרך כלל יגרמו לתחושת השמחה לעבור, לדוגמא, הם תתחילו ללמוד כשאתם שמחים, מהר מאד תרגישו את תחשות הHigh המטורפת חולפת לה. אבל יש משהו אחד שאתם כן יכולים להשקיע בו ועדיין להישאר שמחים - האנשים שאתם אוהבים ! ברגעים שאתם שמחים, נסו לעשות כמה שיותר טוב לחברים שלכם, למשפחה שלכם, לאהובים שלכם. ככה לא רק שתישארו שמחים, אלא אפילו תדביקו מישהו אחר בשמחה שלכם! ממש כמו בבנק, תפקידו אצל אנשים קרובים אליכם חלק מהשמחה האינסופית שאתם מרגישים, אין לדעת מתי תזדקקו לשמחה הזאת בחזרה :)



כעס

הרגע הזה שאתם רוצים לשבור ולנפץ הכל, קשה לכם להשתלט על עצמכם ואתם מרגישים ממש כאילו שיחררתם את מהכלוב בו שמרתם עליו. ברוב העצום של המקרים אתם תתחרטו על מה שעשיתם ברגעים שהרגשתם כעס. ממש קשה להיזכר במשהו שקראתם באותו רגע ולהרגיע את עצמכם, אתם צריכים למצוא את הטריק האישי שלכם שעוזר לצאת מהמצב הזה, לכל אחד קרתה פעם שכזאת שבה הוא הצליח לצאת מהמצב הזה, בכל זאת מצב די נפוץ. תזכרו בה ותנסו להשתמש בה כמה שיותר. אם שום דבר לא עולה לכם לראש, הנה בכל זאת כמה טיפים:

-ספורט. ספורט תמיד עוזר לפרוק לחצים, צאו לעשות ריצה, לכו להתאמן במכון כושר, או סתם שחררו קיטור על חפצים רנדומליים

-תשתקו ואל תדברו. בכל פעם שמדברים ברגעים של כעס הדברים שיוצאים מהפה הם טיפשיים או שהם כאלו שלא הייתם מוציאים במצב רגיל, גם אם כבר אמרתם משהו שכזה תשתקו ואל תמשיכו להגדיל את הבעיה




הנאה

הנאה הנאה הנאה.. ניתן לקבל הנאה כמעט מכל דבר, מאוכל טעים, ממסאז', מסדרה טובה, מסקס מלא תשוקה, ואפילו משיחה עם חבר.

בהחלט רגש עילאי שכולנו אוהבים להרגיש, והטיפ היחיד שלי בנושא הוא כזה שאפילו יגרום לכם להרגיש עוד יותר טוב,

כשאתם נהנים, עם חברים, עם הבת זוג, עם הארוחה הטובה, או עם השיר החדש, תזכרו שאלו הם הדברים שאנשים חיים בשבילהם, זוהי ההגדרה האמתית של חיים, אף אחד לא מתגעגע לרגעים הקשים והעצובים, או המשעממים וחסרי הטעם. קחו לכם את הרגע ותהנו ממנו כמה שיותר, תחיו :)

נכתב על ידי WhyMan , 8/10/2014 08:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhyMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhyMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)