לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצלת ישראבלוג


עתיד ישרא-בלוג תלוי בכם!

Avatarכינוי:  איכפת לי

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הושטת יד - ורק כי ישרא יעלם כנראה בימים הבאים


 

רק ליידע לאור הכיבוי של ישראבלוג בימים הקרובים על ידי ערוץ 13.

יש אלטרנטיבה לדף הראשי בישראבלוג: קהילת פרפרים - הבלוגוספרה שלנו

בכתובת:


https://isra-parparim.blogspot.com/






הקהילה מאגדת בלוגרים הכותבים בעברית מכל הפלטפורמות. תקצירי הפוסטים האחרונים מתעדכנים בדף הקהילה בזמן אמת. ויש לה הנהלה, תמיכה טכנית ואפילו פינות מומלצים, התמונה שהמריאה, פינת הציטוטים, News Letters ועוד...


ולאור המצוקה במיילים שפנו אלי ישראבלוגרים שרוצים לכתוב ואין להם בית חדש, אנחנו מציעים לבנות בלוג בפלטפורמת בלוגספוט:






לפרטים כאן:

https://isra-parparim.blogspot.com/2019/06/blog-post_25.html


לקהילת פרפרים החדשה כבר התחברו לא מעט ישראבלוגרים לשעבר ושכותבים כיום בפלטפורמות בלוגים שונות.

נשמח לפגוש  גם אתכם שם




קנקן

מנהל קהילת פרפרים

וישראבלוגר לשעבר




 

נכתב על ידי איכפת לי , 30/6/2019 08:23   בקטגוריות בלוגיה, ישראבלוג, ישרא-בלוג, ענייני ישראבלוג, ענייני ישרא-בלוג, קהילת פרפרים, עדכונים, בניית בלוג בחינם בבלוגספוט, נבנה לך בלוג מודרני בחינם  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשורות חדשות? - עדכון


 

הודות לתמיכתכם הנמרצת והצטרפותכם למאבק בנושא הצלת ישרא-בלוג, הנהלת נענע החלה להגיב. כפי שראיתם פורסמו אתמול בבלוג 5 דבריו של אביהוא שהוא מנהל המדיה החברתית בנענע ושמונה בנוסף גם כמנהל החדש של ישראבלוג, בנוסף לעיסוקיו הרבים.

 

ועדיין נשאלות  שאלות רבות כיצד ניתן לנהל את ישראבלוג שלא בזמן עבודה מלא, איך ינוהלו התכנים  ואילו אמצעים דחופים יבוצעו לעידכון ולשיפור הממשק הקורס (שכעת למשל משנה לי את הגופנים וגודלם באמצע המשפט ולאחר קשיים להכנס לעריכה כאן בשל קבלת ההודעה "בעיות בשרת. נסה שנית").

 

אנחנו רוצים להפנות תשומת ליבכם שלפתע קמו כאן בלוגרים שקופצים על העגלה, בהצעה לנדב את עצמם כעורכי תוכן ו"משליטי סדר ואימה על הבלוגרים הסוררים" בישרא. זה לא נראה לנו גם אם זה בא בטוב. ומיד נסביר. מתחילת המאבק ציינו שאנחנו  דורשים עורך תוכן מקצועי בזמן מלא ולא חלוקת תפקידים בהתנדבות. ישראבלוג היה פלטפורמת הבעת דעות חופשית. אנחנו רוצים שכך זה ימשך, בלי מאפיות בלוגריות, בלי אינקוויזיציות ובלי כיבודים.

 

גם אם ההתנדבות באה ממקום של רצון טוב, כוח - משחית ובוודאי כשהוא אינו מקצועי ונטול פניות. למרות שהנהלת נענע עשויה לקבל בזרועות פתוחות את היוזמה הפרטית ל"התנדבות" כזו בישרא, כדי להוריד מעצמם כוח אדם ואחריות - לא נסכים לניהול חובבני התנדבותי שכזה. לא של טליק, לא של קנקן התה (שכבר העלילו שהם לוטשים עיניהם לנהל את ענייני ישרא) ולא של אף אחד מאלו שלוטשים הם את עיניהם לשליטת תוכן או אחרת כאן בישרא החופשית

 

ולאחר הקדמה זו רצינו לבשר לכם, שבעיקבות פעילותנו בבלוג הזה כאן ומאחורי הקלעים, ובעזרתכם שהתגייסתם ונתתם לנו תמיכה גורפת - נענע הפרה סופסוף את שתיקתה ומנכ"ל נענע מבקש לערוך איתנו פגישה לדיון בעתיד ישרא. כן, אמנם בשוליים היה כאן קומץ שבקומץ צעקני שמילא כאן ובפוסטים בבלוגים שלהם שרשורים להמוניהם - צעקו שנשתוק. הטילו ספק במאבקנו. אמרו מדוע בכלל שמנכ"ל עמותת ישראבלוג ידבר איתנו. אז הרי:

 




 

נעדכן אתכם בהתפתחויות לאחר שתתקיים הפגישה שבה נדרוש לא רק מילים יפות והצהרות, אלא מעשים ולוחות זמנים.

נקווה לבשורות טובות ולחזרה לפעילות כתיבה יוצרת רגועה כאן בבלוגיה שלנו. בכל מקרה את הבלוג הזה נשמר עבורכם לעדכונים ולמעקב אחר התקדמות ההבטחות המעשיות שנקבל לקידום וחידוש פלטפורמת ישרא-בלוג.

 

למרות תחילת ההידברות, אנחנו מבקשים שלא תכנסו לשאננות ולתרדמה. קיראו את הפוסט הקצר והמעולה של אבו אלמוג. בלוגר איש אשכולות - סופר, עורך דין ודוקטורנט למשפטים - תומך נאמן במאבקנו לעתיד ישראבלוג.


בין הנימוקים וההסברים על מהות המאבק - אבו אלמוג מסביר מדוע חייבים אתם להצטרף ולהאדיר את מספר המנויים. כדבריו, המספר למטה היה יכול להיות לפחות - פי 10 ממה שהוא עכשיו. לפיכך, ולטובתכם אנחנו ממשיכים לבקש מכם להצטרף למשפחת המנויים בבלוג. המנויים יקבלו במייל עדכונים שוטפים של הבלוג, שיהפוך בתקווה מבלוג ההצלה לבלוג המעקב.

 

מספר תומכים רשומים (המספר מתעדכן בסיום כל יום)

 

177

 

ממנוי למנוי השפעתנו עולה. האם את/ה המנוי הבא?

 


זה היה חשוב עד כה ויהיה חשוב עוד יותר בהמשך. עשו מנוי עכשיו - רק דקה מזמנכם!

 

כיצד נרשמים כמנוי? פשוט מאוד:

 




בתיבה הלבנה שבשולים הימניים למעלה, רשום/י את כתובת המייל אליו ישלחו העדכונים ולחץ בעכבר על 'שלח'. לא לשכוח לאשר בקישור שישלח במייל חוזר. לא הקשת בקישור - לא באמת נרשמת. לאחר האישור תופיע על המסך תיבה "הרשמתך הסתיימה בהצלחה"


נכתב על ידי איכפת לי , 13/10/2014 05:41   בקטגוריות עינייניי ישראבלוג, הצלת ישראבלוג, עדכונים  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#8235;טליק ב-17/10/2014 18:25
 



10,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיכפת לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איכפת לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)