לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצלת ישראבלוג


עתיד ישרא-בלוג תלוי בכם!

Avatarכינוי:  איכפת לי

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הושטת יד - ורק כי ישרא יעלם כנראה בימים הבאים


 

רק ליידע לאור הכיבוי של ישראבלוג בימים הקרובים על ידי ערוץ 13.

יש אלטרנטיבה לדף הראשי בישראבלוג: קהילת פרפרים - הבלוגוספרה שלנו

בכתובת:


https://isra-parparim.blogspot.com/






הקהילה מאגדת בלוגרים הכותבים בעברית מכל הפלטפורמות. תקצירי הפוסטים האחרונים מתעדכנים בדף הקהילה בזמן אמת. ויש לה הנהלה, תמיכה טכנית ואפילו פינות מומלצים, התמונה שהמריאה, פינת הציטוטים, News Letters ועוד...


ולאור המצוקה במיילים שפנו אלי ישראבלוגרים שרוצים לכתוב ואין להם בית חדש, אנחנו מציעים לבנות בלוג בפלטפורמת בלוגספוט:






לפרטים כאן:

https://isra-parparim.blogspot.com/2019/06/blog-post_25.html


לקהילת פרפרים החדשה כבר התחברו לא מעט ישראבלוגרים לשעבר ושכותבים כיום בפלטפורמות בלוגים שונות.

נשמח לפגוש  גם אתכם שם




קנקן

מנהל קהילת פרפרים

וישראבלוגר לשעבר




 

נכתב על ידי איכפת לי , 30/6/2019 08:23   בקטגוריות בלוגיה, ישראבלוג, ישרא-בלוג, ענייני ישראבלוג, ענייני ישרא-בלוג, קהילת פרפרים, עדכונים, בניית בלוג בחינם בבלוגספוט, נבנה לך בלוג מודרני בחינם  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בהמשך לשיחתנו- פוסט עדכון קצר


 

עידכון בהמשך לפוסט שכתבנו על הפגישה עם אנשי נענע בשבוע שעבר.  במפגש היה דיון כללי ולא נכנסנו לפרטים הטכניים. כפי שדווחנו בפוסט הקודם,  סוכם שאנשי נענע יצרו קשר עם n_lee  - המומחית שלנו לענייני חומרה ותוכנה. ואכן היום יצרו איתה קשר וקבעו להפגש ביום חמישי הבא. 

   

  אנחנו מקווים שזה צעד נוסף (גם אם קצת איטי לטעמנו) בדרך לשיפור המיוחל. 

 

מאבק בתופעת בלוגים פרסומיים בישרא

 

עדיין ישרא מתמלא בבלוגים רבים של בעלי מקצועות למיניהם, שכנראה מצאו שנורא פשוט וקל לפתוח בלוג בישרא ולפרסם את עצמם בחינם. השבוע שלחנו לאנשי נענע רשימה קצרה של כאלה לדוגמה. הם אכן מחקו את מרבית הבלוגים שברשימה שהצגנו. אבל , עדיין נשארו כמה שלדעתנו אינם ראויים. למשל זה:

 



 

אז אמנם עו"ד רייכמן 'הסלבריטאי' מערוץ 2 מעדכן באיזה פוסט לחודש (בניגוד לאחרים שכבר לא כתבו חודשים), אבל לדעתנו לא ראוי פרסום כזה עם כתובת עסק וטלפון בכותרת הבלוג בצורה בולטת כל כך.  זהו פרסום לכל עניין ודבר! כולנו כותבים בלוגים, רבים מאיתנו אנשי מקצוע - אך לא מפרסמים את העסקים שלנו כאן בחינם. אמנם מדובר בעורכי דין, אבל לדעתנו אין לעשות איפה ואיפה בשל כך ולמחוק רק בלוגים פרסומיים של רופאים, רפדים וחברות לבניית אתרים למשל. לדעתנו צריך למחוק את כולם, או מאלה שמעדכנים תוכן - לפחות לבקש להסיר כתובות עסק ומספרי טלפון.

 

ואנחנו שואלים גם אתכם מה דעתכם בעניין פרסום חינמי כזה? גם לכם ככותבים וקוראים יש מה לומר בעניין.

 

בסיכום איתנו, אנשי נענע אמורים לדחוק את הבלוגים האלה החוצה ולמנוע מהספאמרים לשוב ולפרסמם. אנחנו מקווים שאכן הדבר הזה יעשה ומהר אם מותר לנו לבקש.

 

אנחנו מבקשים גם את עזרתכם - אם אתם מגלים בלוג/ים מסוג זה המככבים בראש רשימות הקטגוריות שאתם מפרסמים את הבלוגים שלכם, אנא כיתבו לאביהוא שאלתיאל כדי שימחקו, בכתובת: [email protected].


תודה , נעדכן בהתפתחויות אחרי הפגישה בחמישי הבא.

 

 

מספר תומכים רשומים

 

296

 

ממנוי למנוי השפעתנו עולה. האם את/ה המנוי הבא?

לך זה עולה דקה מזמנך, לנו נותן לייצג אותך!

 

 

 

נכתב על ידי איכפת לי , 13/11/2014 22:45   בקטגוריות הצלת ישראבלוג, ישראבלוג, ישרא-בלוג, עמותת ישראבלוג, ענייני ישראבלוג, ענייני ישרא-בלוג, בלוגים פרסומיים בישרא, ספאמרים בישרא  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Nofi ב-23/11/2014 11:46
 



הפגישה בין נציגי בלוג ההצלה להנהלת עמותת ישראבלוג


שלום לכם


אתמול אחר הצהריים התקיימה פגישה בין נציגי הבלוג הזה לבין הנהלת עמותת ישראבלוג.

הייתה פגישה ארוכה , טובה וחשובה, הנהלת עמותת ישראבלוג לקחה ברצינות גמורה את המפגש והתייצבה  עם ארבעת בכיריה.

הייתה אווירה חמימה ונעימה גם כשביקשנו תשובות והבהרות. הארוח של הנהלת נענע היה מושלם וברור שהם התכוננו אליו עם מצגת שבה יכלו להקרין את השינויים שהם רוצים לעשות  וכו' וכו'.


דבר ראשון לומר הוא שישרא כאן להשאר. כלומר אין להם כוונה לסגור את ישרא, או למכור, או לתת כשי למישהו. הם, כלומר נענע ומן הסתם זה ערוץ 10 ובעלי הבית שלו, רוצים את ישרא באוויר. השאלה האחרת , הקשה יותר , היא מה הם מוכנים לעשות כדי שישרא ימשיך להתקיים וכמה הם מוכנים להשקיע.

מעשית הם יצאו מגדרם  כדי לנסות לשכנע אותנו שישרא ימשיך להתקיים, למרות שהם נאלצו לפטר את מריאט ולא מביאים מישהו אחר תחתיה. הם ניסו להסביר שישרא מבחינתם הוא "אי ירוק בים" והם לא ימסחרו אותו חס וחלילה, להפתעתנו אנחנו מוכרחים לומר.


ברור להם שבמצב של שוק התקשורת היום, ודאי לאחר מבצע  'צוק איתן' שלדבריהם פגע בכל  שוק התקשורת בארץ, למעט פייסבוק - אתר כמו ישראבלוג לא יכול להחזיק את עצמו כלכלית, ודאי בלי "שוגר דדי" דוגמת ערוץ 10 והם מחזיקים את ישרא בלפיתה איתנה, בלי רצון לעזוב, או כאמור לתת או למכור, כי חשוב שיהיה מקום קהילתי כזה.


באשר להתייחסות ישירה לבלוג ההצלה, הם חשבו שהמהלך וההתארגנות חשובים אבל המטרה, הצלת ישראבלוג ריקה מתוכן כי אין מה להציל.


אבל בבואנו לומר להם שמי שכותב פוסט מלא קלישאות בבלוג 5, ורוח הדברים שנאמרים שם מסתכמים  ב "סמוך עלינו ויהיה בסדר" - אז זה לא ממש עובד בכל רבדי החברה הישראלית. מסתבר, עידן "הסמוך יהיה בסדר" אפעס עבר מהעולם, ודאי כשמדובר באתר כותבים קהילתי שמחזיק היסטוריה.

וכשכותבים דבר כזה, מפטרים את מנהלת התוכן ולא ממנים אף אחד במקומה (סליחה אביהוא, אתה איש חביב כמו שנוכחנו לדעת אתמול, אבל להתפנות לעבודה על ישרא בחלק ביום בו אתה כבר עייף ורוצה הבייתה, בוא נסכים שזה לא ממש להיט), וכאשר גם לא חוזרים להגיב לתגובות שנכתבו לכם, להפיג את החשש הטבעי של הבלוגרים, להדוף שמועות כאלו ואחרות - על פחות מזה מר רייכר יקירנו התחילו מהפכות ונפלו ממשלות. אנחנו בסך הכל פתחנו בלוג, מי שחפר מנהרות החוצה מישרא אלה לא היינו אנחנו.

 

לכן רוב כותבי וקוראי ישרא חששו, ולמעט כמובן כאלה שהאמינו למייל שמר רייכר שלח. מעניין, אם יקבלו מייל ממישהו שיבקש מהם כסף ונשמע אמין, האם ישלחו גם כסף? זה בערך אותו דבר, מישהו שלח מייל שישרא ממשיך והם לא צריכים להטיל ספק, לא לשאול שאלות שמתבקשות, מריאט סולקה וזה מבחינתם מספק. אז אנחנו חשבנו אחרת ופעלנו כפי שנראה לנו שצריך לפעול.


ולומר דבר נוסף שמעייף אותנו לחזור עליו ובעיקר מעליב ולכן נכתוב אותו:


בשום שלב במהלך הפגישה הארוכה, בה הייתה שתיה מוגזת ורגילה, פטיפורים קטנים לסלק רעב ואספרסו שהמנכ"ל הכין במו ידיו! - לא עלה עניין של עבודה בשכר בעמותת ישראבלוג, לא התבקשנו להחליף אף אחד מהנוכחים, לא הוצע לנו אפילו תפקיד בדרגה נמוכה יותר, לא התבקשנו למרבית הפליאה למלא קורות חיים ולהפקידם  איפשהו ברחבי הקומה ה-15 של מגדל הפניקס בגבעתיים ( ויש שם חדרים עם נוף, למות מהנוף), או לחילופין להרוג את יושב החדר ולחמוס את עבודתו.

 

בקיצור ויעיד אביהוא שאלתיאל המחליף של מריאט, שאנחנו מבקשים שיכתוב סיכום פגישה מנקודת המבט של הנהלת נענע מהפגישה, שלא לחשנו על אוזנו ולא ביקשנו שום עבודה מכל סוג שהוא, לא לנו ולא למקורבנו ובזאת נסיים את הסאגה המסריחה הזאת שטפלו עלינו זדים כאן בישרא.


בהמשך הפגישה הוקרן על הקיר שמולו ישבנו המסמך אותו העלינו לבלוג ההצלה - מסמך הדרישות בו הייתם אתם המינויים שותפים ברעיונות ועצות מצויינות.

עברנו  פיסקה פיסקה על המסמך.


מפני שלא רצינו לסרבל את המפגש,לפחות לא את הראשון, הגיעו שניים מאיתנו שלא שולטים בעניני החומרה והתוכנה של אתר אינטרנט כמו ישרא ולכן לא יכולנו לתת מענה מקצועי לכשלים טכנים כאלה ואחרים, לבד מדוגמאות שקורות אצלנו בבלוג. אבל כמו לכל דבר גם לזה יש פתרון, מנהלת הפרוייקטים החדשה של ישרא מטעם נענע, שכנראה מבינה דבר או שניים בחומרה ותוכנה (שמה פרח מזכרוננו וסליחה ומחילה ממנה), ביקשה וקיבלה את הטלפון של n_lee  שלנו, שהשתתפה מצידנו בניסוח הענינים הטכנים במסמך. n_lee גם הסכימה בטובה לשוחח עם הבחורה החביבה ולהסביר את ההצעות שלנו. 

 


הייתה התייחסות מפורטת עם הסברים כאלה ואחרים לגבי כל חלק במסמך, הבקשה המיידית שלנו נגעה להרחבת התגובות בנות 1000 המילים. הם טענו שלא ניתן לפתוח לגמרי את ההגבלה. אמרנו אוקיי, אז תפתחו לפחות ל2500-2000 מילים, כי כרגע זה בלתי נסבל ודרוש פתרון מהיר.


הם הסכימו איתנו שהדף הראשי של ישרא זקוק למתיחת פנים רצינית, ידידותית ואטרקטיבית יותר למשתמש. הם הראו לנו פיתוחים שהם עובדים עליהם בנוגע לקשר בתוך קהילת המשתמשים בישרא, איננו יודעים אם אנחנו רשאים לחשוף את העניין לפני שהם מציגים אותו. אגב הפיתוח הזה הוא  ברוח הדברים שעליהם הצבענו במסמך.


הם העלו גם את העניין שלא יהיו מתנדבים - כלומר לא יהיו בלוגרים שיחזיקו בתפקידים, שתיהיה להם השפעה כזאת או אחרת על מה שקורה בישראבלוג. גם אין להם כוונה  לבקש מאף בלוגר להתנדב לתפקיד משמעותי כזה או אחר. מי שמתחזק למשל  את דף הפייסבוק של ישרא בהתנדבות ימשיך לעשות זאת. אנחנו חשבנו שדף הפייסבוק למשל הוא די בלתי נראה ולא מקבל תשומת לב ראויה וזו רק דוגמה אחת.


במהלך המפגש אגב ,שניים מהמשתתפים מטעם נענע  גילו את אוזנינו שהם כותבים בלוג וכמה מפתיע לא בישרא, לאחד היה בלוג בישרא בו הוא כתב כמה שנים והוא עבר לבלוגיה מתחרה, כמו גם בעל תפקיד אחר בנענע שלו יש בלוג בבלוגיה אחרת בלי שהיה לו בלוג בישרא.


לא הספקנו לשוחח על העניין הזה, לא בינינו נציגי בלוג ההצלה ולא עם בעלי הבלוגים. באופן אישי יש לנו תחושת אי נוחות גדולה מהגילוי הזה ובדיעבד אפשר להשוות את זה למישהו שמתקבל לעבודה בשכר בקבוצת כדורגל למשל, נגיד להפועל תל אביב  והוא מגיע לעבודה בקבוצת הפועל תל אביב ועובד לטובת המועדון, משקיע מזמנו ומקבל מהמועדון שכר, 

 

אבל כשמתקיים משחק כדורגל הוא נמצא ביציע ממול לבוש חולצה צהובה של מכבי, מנפנף נמרצות בצעיף צהוב ומעודד את מי שהוא קרוב אליו.


אז אולי יש כאן הגזמה כמובן במטאפורה, אבל לדעתנו היה ראוי אם אתה בעל תפקיד בכיר  בנענע ומטפח את ישראבלוג , תיהיה גם שחקן קבוצתי, תפתח בלוג בישרא, חווה את הקושי והכשלים ואל תלך לבלוגיות משוכללות ותסתכל מבעד לערפל עלינו משם. זה לא הגון לעשות את זה לדעתנו.


ומילה אחרונה לכל נותני העצות כאן, החכמים למיניהם שנוהגים להשיא עצות על ימין ועל שמאל, לבטל את כל מה שאנחנו עושים. כי אין לנו מושג ואנחנו לא מבינים,

שאנחנו טיפוסים יהירים, מתנשאים ( ביניהם גם כאלה שכבר עזבו לבלוגיות אחרות ועדיין מרגישים שהם חייבים להציל בעצותיהם את ישרא מסיבה לא ידועה) :

עזבו,  הניחו, אנחנו לא  מתעסקים לא בשיווק ולא בגיוס משקיעים, ונענע וערוץ 10 לא רוצים למכור את ישרא.  שמעת את זה אדוני בטריבונה למעלה?

נענע , ל א ר וצ ה ל מ כ ו ר את ישרא, לא רוצה עצות ממך איך להכניס כסף ולשפר את הממשק.  עזוב תרכז את מאמציך בבלוג שלך, ותעזוב אותנו בשקט.


בלוג ההצלה  לא מסיים את דרכו, נהפוך הוא , בלוג ההצלה יהפוך לבלוג מעקב. גם אם השינויים המתבקשים בישרא יקחו זמן והם יקחו זמן מה , אף אחד מהאנשים שפגשנו אתמול לא הבטיח פתרונות מהירים לכל. הם כן הבטיחו לשמור על ישרא באוויר, לשפר את הממשק, להתגבר על תקלות,להתייחס לכל דבר ועניין במסמך ולשתף פעולה - כדי שהבלוגרים שהם נשמת אפו של האתר ימשיכו, וחדשים  יבואו  לכתוב בו.

הם הציגו רעיונות טובים והם אנשים טובים ומסורים. כמובן שבמידה וערוץ 10 יפול אנחנו ניפול ביחד איתו, על זה לאף אחד מאנשי נענע אין שליטה. כולם מקווים שדבר כזה שערוץ חדשות מוביל בישראל יסגר - לא יקרה.


תודה שאתם ממשיכים להאמין בנו וללוות אותנו.

 

מספר תומכים רשומים

 

289

 

ממנוי למנוי השפעתנו עולה. האם את/ה המנוי הבא?

לך זה עולה דקה מזמנך, לנו נותן לייצג אותך!

 

 

נכתב על ידי איכפת לי , 7/11/2014 11:31   בקטגוריות ישראבלוג, הצלת ישראבלוג, עמותת ישראבלוג, ענייני ישראבלוג, ישרא-בלוג  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PK ב-14/11/2014 22:01
 



10,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיכפת לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איכפת לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)