לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בעולם משלי


אני רק מנסה ללכת ישר, בעולם עקום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

לא פייר


לא אני זאת ששיחקה משחקים, לא אני זאת ששיקרתי, לא אני זאת שפגעה שיצרה אשליה וגרמה למישהו לפתח ציפיות.

 

לא אני זאת שמפסידה, הרי היה לי רע, לא עשית לי טוב, פגעת, שיחקת, שיקרת, ואתה לא ראוי לי מכל הבחינות, כולם ראו את זה חוץ ממני.

 

 

אז למה אני זאת שבוכה, אני זאת שסובלת אחרי שהלכת?

נכתב על ידי Wall Flower , 8/10/2014 11:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וחוזר חלילה


יש כל כך הרבה בעיות בעולם, רעב, מחלות, עוני, רצח, זוועות שמתרחשות כל יום כל רגע כל שעה וממש עכשיו. ואני חושבת שזה סוף העולם כי אתה לא אוהב אותי? 

 

יש משהו מרסק בלשמוע את זה, בייחוד אחרי תקופה, אחרי ביחד. אתה מבין, זה לא אמור לקרות ככה, אז אמרתי לך שאני נפגעת בקלות, ששיחקו בי בעבר שאני לא מתקרבת לאנשים. אז גרמתי לי לבטוח בך, גרמת לי להאמין במה שאתה אומר, והאמנתי לכל המילים היפות, והחודשים עברו ולאט לאט האמנתי שזה בסדר לבטוח שזה בסדר להאמין. 

 

"אני לא רוצה לשחק בך, אני לא רואה בך משהו רציני, אני פשוט לא מאוהב בך" 

 

שוב.

 

 

נכתב על ידי Wall Flower , 7/10/2014 09:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד קיימים חדי קרן


הרבה דברים מתבהרים פתאום, שנות העשרה מאחוריי, התחלתי עשור חדש, לא עוד נערה מתבגרת - אישה צעירה.

אולי המספר השתנה, אבל השאר נשאר כשהיה, אתם יודעים, הסיפור הרגיל, עדיין הרהורים על העולם, מה אעשה, לאן אלך, עדיין אותם צרות עם גברים. נדמה שאני עדיין לא מבינה כלום, "כשתגדלי תביני" - כן בטח...

 

והרבה דברים, שנדמה היה שהם שלב חולף בלבד, עדיין נשארו. אתם מבינים, אני עדיין מאמינה בחדי קרן, טוב לא באמת, אבל אני עדיין מאמינה בייעוד, בגורל, באהבה, טוב לב, דברים שבעולם שלנו, נדירים לא פחות מחדי קרן.

 

אז מי אני? זו השאלה שתוקעת את כולנו "ספרי לי קצת על עצמך", מי מכיר אותי יותר טוב ממני? אז למה כל כך קשה לי לספר, בת 21, רווקה, חולמנית, אידיאליסטית, בת אדם ממש כמו כולם, עוד לא יודעת מי אני, מה אני ומה אני רוצה, אבל זה כל הכיף, הבחירה בידי.

נכתב על ידי Wall Flower , 6/10/2014 21:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Wall Flower

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWall Flower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wall Flower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)